Όλα είναι έτοιμα για το πιο σπουδαίο, το πιο λαμπερό, το πιο εντυπωσιακό Grand Prix που υπάρχει στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, αυτό του Μονακό!
Η αλήθεια είναι πως αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό η ετοιμότητα των οδηγών και των ομάδων, ιδιαίτερα μετά την ακύρωση του Grand Prix της Εμίλια Ρομάνα, που ήταν προγραμματισμένο για το τριήμερο (19 – 21 Μαΐου) της προηγούμενης εβδομάδας, αλλά δεν έλαβε χώρα, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Πριν από αυτό, βέβαια, ο κόσμος του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος βίωνε, για ακόμη μία χρονιά, τουλάχιστον με βάση τα όσα διαφάνηκαν στο πρώτο κομμάτι της σεζόν, την κυριαρχία της Red Bull, η οποία έχει κατακτήσει τη νίκη σε όλους τους αγώνες που έχουν, μέχρι στιγμής, διεξαχθεί, με τους δύο οδηγούς της να έχουν εναλλαχτεί στην κορυφή του grid.
Πιο συγκεκριμένα, στον αγώνα του Μπαχρέιν, ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε στην κορυφή, με τον Σέρχιο Πέρεζ να ακολουθεί και τον οδηγό της Aston Martin, Φερνάντο Αλόνσο, να συμπληρώνει το βάθρο, την ώρα που στη Σαουδική Αραβία, η οποία ακολούθησε, ο Μεξικανός πήρε την πρωτιά, με τον Ολλανδό να τερματίζει δεύτερος και τον Ισπανό να συμπληρώνει ξανά την τριάδα.
Στην Αυστραλία συνέβη μία… σημαντική αλλαγή, καθώς ναι μεν ήταν ξανά πρώτος ο Φερστάπεν, όμως δεύτερος ήταν, τώρα, ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, με τον Αλόνσο να είναι ξανά τρίτος.
Στο Αζερμπαϊτζάν κέρδισε ο Πέρεζ, ο Φερστάπεν, «φυσικά», τον ακολούθησε για τη δεύτερη θέση, με τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari να κλείνει τον βάθρο και τον Αλόνσο να μένει τέταρτος, με τον Ισπανό, πάντως, να επανέρχεται στα βάθρα στο Μαϊάμι, με τους Φερστάπεν και Πέρεζ στην πρώτη και δεύτερη θέση, αντίστοιχα.
Με άλλα λόγια, αυτό που έχει διαφανεί και είναι αδιαμφισβήτητο είναι η απόλυτη, και φέτος, όπως, εξάλλου, και πέρυσι, κυριαρχία της αυστριακής ομάδας, η οποία έχει βάλει ήδη πλώρη για την κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος κατασκευαστών, με το ενδιαφέρον, πλέον, να εδράζεται στο ποιος από τους οδηγούς της θα κατακτήσει το πρωτάθλημα των οδηγών.
Στην κατάταξη των ομάδων, λοιπόν, η Red Bull έχει πιάσει κορυφή από το ξεκίνημα της σεζόν και όλα δείχνουν πως πολύ δύσκολα θα το χάσει, καθώς έχει, ήδη, αποσπαστεί πολλούς πόντους από τους διώκτες της, ούσα άνετη ακόμη και για να εγκαταλείψουν, που λέει ο λόγος, αμφότερα τα μονοθέσιά της, στα επόμενα Grand Prix.
Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού οι εν ενεργεία πρωταθλητές μετρούν το απόλυτο των νικών, μέχρι στιγμής, σε νίκες, ενώ αν δεν είχε μεσολαβήσει και η κούρσα της «χώρας των καγκουρό» θα είχε το απόλυτο και στα «1-2», κάτι που, αν μη τι άλλο, θα ήταν πολύ εντυπωσιακό.
Έτσι, οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ έχουν χαρίσει στην ομάδα τους 224 πόντους συνολικά, με την Aston Martin να ακολουθεί στους 112, δείχνοντας, κυρίως χάρη στον Φερνάντο Αλόνσο, να έχει παγιωθεί στη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, με 102 πόντους. Από κοντά, πάντως, είναι και η Mercedes, με 96, ενώ η Ferrari έχει μείνει ήδη αρκετά πίσω, στους 78.
Αυτό, λοιπόν, που φαίνεται πως κρίνεται, στο εξής, είναι το ποια ομάδα θα τερματίσει πίσω από τη Red Bull, η οποία, λογικά, δεν χάνει με τίποτα το πρωτάθλημα!
Από την πλευρά του, πάντως, ο Φερνάντο Αλόνσο τονίζει, με κάθε τρόπο, ότι το Grand Prix του Μονακό ταιριάζει στον τρόπο με τον οποίο είναι στημένη, εφέτος, η Aston Martin, γεγονός που τον κάνει να πιστεύει ότι μπορεί να φτάσει μέχρι και την κατάκτηση της νίκης στο Πριγκιπάτο, ενδεχόμενο για το οποίο προσφέρεται σε απόδοση 5.00.
Αυτό αυτό, ασφαλώς, συμβεί είναι κάτι που θα ταράξει τα νερά της Φόρμουλα 1 και θα δημιουργήσει νέα δεδομένα…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.