Μετάβαση στο περιεχόμενο
Εγγραφή
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Φόρμουλα 1 – Motorsports: Και να που το πρωτάθλημα αποκτά ενδιαφέρον

Και εκεί που όλα έδειχναν, μετά και το Sprint Race του περασμένου Σαββάτου, ότι οι Red Bull θα έχουν ένα εύκολο… εντός έδρας απόγευμα στο Red Bull Ring, η Ferrari, διά του Σαρλ Λεκλέρ, κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της και ο θρίαμβός της θα μπορούσε να είναι και ακόμη μεγαλύτερος.

Η Ferrari είναι εδώ!

Η εκκίνηση του Grand Prix της Αυστρίας δεν έκανε κανέναν σοφότερο, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν διατήρησε την πρώτη θέση και ο Σαρλ Λεκλέρ με τον Κάρλος Σάινθ τη δεύτερη και την τρίτη αντίστοιχα, όμως, εξαρχής, είχε καταστεί σαφές πως ο κυριακάτικος αγώνας δεν θα είναι και πολύ σχέση με το σαββατιάτικο Sprint Race, καθώς ο Μονεγάσκος έμενε πεισματικά σε ζώνη DRS ως προς τον Ολλανδό αντίπαλό του.

Μόλις δε ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να μπει στα pits, για αλλαγή ελαστικών, ο Λεκλέρ βρήκε την ευκαιρία να αναπτύξει ταχύτητα και να δημιουργήσει και διαφορά, ώσπου, φυσικά, χρειάστηκε να μπει και αυτός στα pits και τότε βρέθηκε ξανά πίσω από τον εν ενεργεία παγκόσμιο πρωταθλητή, που, παρεμπιπτόντως, προσφέρεται στο 3/1, ώστε να κατακτήσει, και φέτος, το πρωτάθλημα των οδηγών της Φόρμουλα 1.

Στο σημείο εκείνο, όμως, έκαναν τη δουλειά τα πιο φρέσκα ελαστικά του Λεκλέρ, με τον «πιλότο» της «σκουντερία» να εκμεταλλεύεται και την ταχύτητα του μονοθεσίου του, για να φτάνει τον αντίπαλό του και, έστω και με κάποια δυσκολία, να τον προσπερνά ξανά.

Ο Φερστάπεν κατάλαβε, τότε, ότι δεν θα μπορούσε να διεκδικήσει με αξιώσεις τη νίκη, εφέτος, στην Αυστρία, και όταν, μάλιστα, μπήκε και στα pits για να αλλάξει και πάλι γόμα, τα πάντα είχαν τελειώσει, με το μοναδικό παράθυρο που έμενε ανοιχτό να αφορούσε την έλλειψη αξιοπιστίας που παρουσιάζει η ιταλική ομάδα από την αρχή της χρονιάς.

Όμως η Ferrari ήταν ξανά αξιόπιστη!

Αλλά το Grand Prix της Αυστρίας, όπως και αυτό του Σίλβερστοουν, επεφύλασσε ακόμη μία έκπληξη στους φίλους και τις φίλες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η «σκουντερία» ήταν και πάλι αξιόπιστη, με την ιταλική ομάδα, μάλιστα, να προσφέρεται στο 5/2, ώστε να κατακτήσει, εφέτος, το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν αυτός που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα, μετά από ένα τρακάρισμα που είχε με τον Τζορτζ Ράσελ, αφήνοντας… ξεκρέμαστη την ομάδα του, αλλά και τον ομόσταβλό του και πρωτοπόρο του βαθμολογικού πίνακα, Μαξ Φερστάπεν.

Βέβαια, και πάλι, δεν κύλησαν τα πάντα ρόδινα για τους «κόκκινους», καθώς και ο Κάρλος Σάινθ εγκατέλειψε τον αγώνα του, όταν έσπασε το μοτέρ του, στην προσπάθειά του να πιέσει τον Φερστάπεν και να τον προσπεράσει, με τον Ισπανό να προσφέρεται, πλέον, στο 40/1, ώστε να κατακτήσει, την εφετινή σεζόν, το πρωτάθλημα των οδηγών.

Και τώρα… Γαλλία!

Το επόμενο μεγάλο τεστ είναι, τώρα, το Grand Prix της Γαλλίας, όπου, φυσικά, και πάλι, είναι η Ferrari αυτή που θα ξεκινήσει με πρέπει νίκης, καθώς είναι αυτή που εξακολουθεί να κυνηγά τη Red Bull, με τη διαφορά, πάντως, ανάμεσα στις δύο ομάδες να είναι πια στους 56 πόντους (359 Red Bull, 303 Ferrari) και τα πάντα να είναι ανοιχτά ενόψει της συνέχειας.

Είναι, σε κάθε περίπτωση, γεγονός πως ούτε στην Αυστρία κατάφερε η Ferrari να πάρει το απόλυτο, με βάση όσα δικαιούταν, ίσως, λόγω της θεωρητικής ανωτερότητάς της, αυτήν τη στιγμή, καθώς κάτι το γεγονός ότι Λεκλέρ και Σάινθ «φαγώνονταν» στη Sprint Race, πίσω από τον Φερστάπεν που είχε γίνει καπνός, κάτι η εγκατάλειψη του Ισπανού, εχθές, και η «σκουντερία» έμεινε μόνο με τη νίκη του Μονεγάσκου.

Στην πραγματικότητα, από την άλλη πλευρά, οι «ταύροι» είχαν, για πρώτη φορά εφέτος, μία κακή στιγμή από άποψη στρατηγικής με τον Φερστάπεν, ενώ για την απόσυρση του Πέρεζ, μάλλον, έφταιγε ο Ράσελ, που, άλλωστε, δέχθηκε και ποινή πέντε δευτερολέπτων.

Mercedes δυνατή και στην Αυστρία!

Πάντως, για ακόμη μία φορά, αυτός που εντυπωσίασε πλήρως, με την άψογη οδήγησή του, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, που τερμάτισε και πάλι τρίτος, για δεύτερη συνεχόμενη φορά μετά το podium που κατέκτησε στο… εντός έδρας Grand Prix του Σίλβερστοουν, με τον Βρετανό να προσφέρεται, πλέον, στο 10/1, ώστε να είναι ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Γαλλίας!

Η επιτυχία του Χάμιλτον, μάλιστα, γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, αν συνυπολογιστεί και το πόσο γιουχάισμα δέχτηκε στη Red Bull Ring από τους οπαδούς της Red Bull, ως απάντηση του γιουχαΐσματος που είχε δεχθεί και ο Φερστάπεν, από τους οπαδούς του Βρετανού στο Σίλβερστοουν.

Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο Λιούις Χάμιλτον στο Grand Prix της Γαλλίας (22 – 24 Ιουλίου);

Στοιχήματα Φόρμουλα 1

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies