Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Φόρμουλα 1
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Η κυριαρχία της McLaren φέρνει γκρίνια στις αντιπάλους της

Ούτε ο πιο αισιόδοξος οπαδός της McLaren δεν θα περίμενε εφέτος να μετράει η ομάδα του τέσσερις νίκες στα πρώτα έξι Grand Prix της Φόρμουλα 1. Αυτό από μόνο του είναι ένα γεγονός ικανό να δημιουργήσει προβληματισμό στους ανταγωνιστές της.

Γκρίνια στη Ferrari

Μία από τις ομάδες που ήλπιζαν εφέτος να ήταν σε θέση να κάνουν πρωταθλητισμό, αλλά οι ελπίδες τους, για την ώρα, καταρρέουν, καθώς παρουσιάζουν ένα πολύ αργό αυτοκίνητο, είναι ασφαλώς η Ferrari, η οποία, ίσως, και να «κλαίει» και την επένδυση που έκανε στον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον.

Το σίγουρο είναι πως, από την πλευρά του, ο Βρετανός είναι αυτός που ίσως έχει μετανιώσει για την απόφαση που έλαβε πέρυσι, νωρίς μάλιστα μέσα στη σεζόν, προκαλώντας μεγάλη αίσθηση και έκπληξη στους φίλους και στις φίλες του κορυφαίου μηχανοκίκητου αθλήματος.

Είναι γεγονός πως άλλα ήλπιζε ο έμπειρος «πιλότος» να βρει στη «σκουντερία», άλλα βρίσκει τελικά, ενώ το γεγονός της απογοήτευσής του μεγαλώνει, καθώς βλέπει ότι η πρώην πλέον ομάδα του αυτή με την οποία και ο ίδιος έγραψε χρυσές σελίδες στην ιστορία της Φόρμουλα 1, η Mercedes, επιστρέφει σιγά-σιγά στην κορυφή.

Μάλιστα, πολλοί ήδη τη θεωρούν ως το Νο1 φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου του 2026, όμως για την ώρα, ακόμη και το γεγονός ότι κινείται σε πολύ πιο υψηλά στάνταρ από τη Ferrari, είναι ικανό να για να εκνευρίσουν τον Χάμιλτον και να τον κάνουν να νιώθει σαν… ψάρι έξω από τα νερά του.

Χαρακτηριστικά είναι και τα όσα συνέβησαν στο Grand Prix του Μαϊάμι, όπου αναλώθηκε σε μία μάχη άνευ ουσίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς οι δυο τους βρίσκονταν πολύ πίσω στο grid. Ο Μονεγάσκος ήταν έβδομος και ο Βρετανός όγδοος. Όταν φάνηκε ότι ο τελευταίος είχε τον ρυθμό να κινηθεί ταχύτερα και να διεκδικήσει το κάτι περισσότερο από την έβδομη θέση, η ομάδα του έδωσε εντολή στον Λεκλέρ να τον αφήσει να περάσει.

Όμως γρήγορα η απόδοση του αυτοκινήτου του Χάμιλτον έπεσε κατακόρυφα, οπότε με τη σειρά του άφησε, κατόπιν εντολής, τον Μονεγάσκο να περάσει και πάλι εκείνος μπροστά.

Την ίδια ώρα, ο Κάρλος Σάινθ έχει… γλιτώσει από όλα αυτά και απολαμβάνει τις κούρσες του με τη Williams, η οποία, εξάλλου, τα πηγαίνει και μάλλον καλύτερα από τη Ferrari ως γενική εικόνα.

Η κυριαρχία της McLaren

Κατά τα άλλα, η θεώρηση πολλών αναφορικά με το ποιος από τους δύο οδηγούς της McLaren είναι το Νο1 και ποιος το Νο2 έχει μάλλον αλλάξει μετά από αυτούς τους πρώτους έξι αγώνες. Διότι, πολλοί, έχοντας στο μυαλό τους την περσινή κατάταξη των οδηγών και το γεγονός ότι ο Λάντο Νόρις ήταν αυτός που κατάφερε, έστω λίγο, να κοντράρει τον Μαξ Φερστάπεν για τον τίτλο, θεωρούσαν τον Βρετανό ως το Νο1 της βρετανικής ομάδας.

Σε κάθε περίπτωση, η ίδια η McLaren φροντίζει να κρατάει ουδέτερη στάση για την ώρα και μάλλον αυτό θα εξακολουθήσει να κάνει ώσπου τα πράγματα να είναι εντελώς ξεκάθαρα, όμως αυτό που διαφαίνεται από τις πρώτες έξι κούρσες, εκ των οποίων οι τέσσερις έχουν καταλήξει στον Όσκαρ Πιάστρι, είναι ότι μάλλον ο Αυστραλός έχει καλύτερες περγαμηνές.

Πάντως, είτε έτσι είτε αλλιώς, η κυριαρχία της εν ενεργεία πρωταθλήτριας είναι απίστευτη. Στη ζέστη δε του Μαϊάμι φαινόταν πως η ίδια βρισκόταν στον… δικό της πλανήτη.

Ο διευθυντής της, Αντρέα Στέλα, εξέφρασε την άποψή του: «Είμαι λίγο έκπληκτος από τη διαφορά που είχαμε, καθώς ήταν μεγαλύτερη απ’ ό,τι περιμέναμε. Πίστευα ότι θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πλεονέκτημα όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών, αλλά δεν περίμενα ότι αυτό θα οδηγούσε σε τέτοια διαφορά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Νομίζω ότι όταν κάνει ζέστη, το μονοθέσιό μας, όπως φαίνεται, έχει σχετικά κλειστό αμάξωμα (σ.σ.: δηλαδή λιγότερη εγκοπές απαγωγής του θερμού αέρα) από άποψη σχεδίασης, διότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά από τους μηχανικούς στο σύστημα ψύξης. Έτσι, σε αυτές τις συνθήκες βλέπουμε ότι η τελειότητα της μηχανολογίας της McLaren έχει φτάσει σε σημείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά σε τέτοιο βαθμό».

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.