Το συμπέρασμα και από το δεύτερο εφετινό Grand Prix της Φόρμουλα 1 είναι πως, και φέτος, η Red Bull είναι η απόλυτη κυρίαρχος στο grid και, ίσως, αν κάποια ομάδα μπορεί να την κοντράρει με αξιώσεις, αυτή να είναι η Aston Martin.
Ήταν ένα Grand Prix το οποίο, θα έλεγε κανείς ότι, σημαδεύτηκε από το μηχανικό πρόβλημα της Red Bull του Μαξ Φερστάπεν στις κατατακτήριες δοκιμές στη Σαουδική Αραβία, το οποίο τον έριξε στη 15η θέση της πίστας στο ξεκίνημα.
Βέβαια, αυτό δεν σήμαινε τίποτα απολύτως για τον Ολλανδό, καθώς η δυναμική του μονοθεσίου του είναι, και φέτος, τόσο μεγάλη που άπαντες ήταν σχεδόν σίγουροι ότι όχι απλώς θα κατάφερνε να το βάλει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, αλλά, πιθανότατα, και στο βάθρο, αν όχι στην πρώτη θέση αυτού.
Με τον Σέρχιο Πέρεζ, βέβαια, να οδηγεί την κούρσα, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ήταν ευνόητο ότι η πρώτη θέση δεν θα ήταν και τόσο… εύκολη υπόθεση, καθώς ο Μεξικανός έχει, τουλάχιστον στη θεωρία, ένα αντίστοιχης δυναμικής αυτοκίνητο.
Παρά ταύτα, ο Ολλανδός ανέβηκε στη δεύτερη θέση, προσπερνώντας και τον Φερνάντο Αλόνσο, με τις δύο Red Bull να κάνουν κάνουν ξανά το «1-2» και τον Ισπανό να τερματίζει, και πάλι, τρίτος, πίσω από αυτές, όπως δηλαδή είχε γίνει και στο Grand Prix του Μπαχρέιν, πριν από δύο εβδομάδες.
Μάλιστα, η μανία του Φερστάπεν να μην αφήνει τίποτα να πέσει κάτω τον οδήγησε σε μία, μάλλον, αμφιλεγόμενη κίνηση -την οποία, είναι η αλήθεια πως, θα έκαναν οι περισσότεροι- οδηγοί να πιέσει, στο φινάλε, για τον ταχύτερο γύρο, ενώ η εντολή από την ομάδα ήταν διαφορετική, καθώς, έως τότε, ο οδηγός που τον είχε σημειώσει ήταν ο Πέρεζ.
Αυτό είχε, όπως είναι προφανές, ως αποτέλεσμα την αντίδραση του Μεξικανού, που, ούτε λίγο ούτε πολύ, ξεκίνησε μία κόντρα με τον κορυφαίο teammate του, η οποία, δύσκολα, πάντως, να του βγει σε καλό!
Με μία πολύ μεγάλη ανατροπή ξεκίνησε ο αγώνας στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, με τον Αλόνσο που εκκινούσε από τη δεύτερη θέση, να πιάνει στον ύπνο τον Πέρεζ και να τον προσπερνάει στην εκκίνηση, οδηγώντας, για λίγους γύρους στο ξεκίνημα, την κούρσα.
Βέβαια, όπως είπαμε, μπορεί η Aston Martin να είναι πολύ δυνατή, εφέτος, όμως η Red Bull εξακολουθεί να είναι μακράν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο απ’ όλα και, έτσι, ο Μεξικανός, με τη βοήθεια και του DRS, κατάφερε σύντομα να ανακτήσει την πρώτη θέση από τον Ισπανό, ο οποίος, εντωμεταξύ, είχε δεχθεί και ποινή πέντε δευτερολέπτων στα pits, καθώς, στην εκκίνηση, είχε τοποθετήσει το μονοθέσιό του με τρόπο που του έδωσε ακριβώς αυτό το πλεονέκτημα που είχε σε σχέση με τον Πέρεζ.
Την ίδια ώρα, ο Φερστάπεν είχε ήδη αρχίσει να προσπερνάει τον έναν αντίπαλο μετά τον άλλον, δείχνοντας να βρίσκεται στον δικό του, εντελώς διαφορετικό απ’ ό,τι των άλλων, αγώνα, κι ό,τι, αργά ή γρήγορα, θα κατάφερνε να βρεθεί ψηλά.
Στροφή με τη στροφή, γύρο με τον γύρο, ο δις εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε και τον Αλόνσο, για τη δεύτερη θέση, ενώ, πραγματοποιώντας, στο φινάλε, και τον ταχύτερο γύρο, διατηρήθηκε μόνος στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, με 44 πόντους, έναντι 43 του Πέρεζ και 30 του Ισπανού.
Πίσω από τον Αλόνσο ήταν ο Τζακ Ράσελ της Mercedes, που δίνει μαθήματα οδήγησης στον συμπατριώτη, teammate και επτά φορές πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον, που, από την πλευρά του, τερμάτισε πέμπτος, ενώ η δεκάδα έκλεισε με τους Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), Εστέμπαν Οκόν (Alpine), Πιέρ Γκασλί (Alpine) και Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas), κατά σειρά.
Επόμενο ραντεβού οδηγών και ομάδων στο Grand Prix της Μελβούρνης, όπου το ενδεχόμενο να κάνει ο Κάρλος Σάινθ τη μεγάλη ανατροπή και να καταφέρει να κερδίσει προσφέρεται σε απόδοση 41.00.
Περισσότερα στοιχηματικά νέα για το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies