Για το Grand Prix της Αυστρίας προετοιμάζονται οι οδηγοί και οι ομάδες της Φόρμουλα 1, με το μεγάλο ερωτηματικό να παραμένει αν υπάρχει κάποιος, αυτήν τη στιγμή, που να μπορεί να μπει ανάχωμα στην κυριαρχία της Red Bull.
Η αλήθεια είναι πως, όλα τα προηγούμενα χρόνια, ο Φερνάντο Αλόνσο δεν ήταν αυτό ακριβώς που κάποιος θα έλεγε «πρωταγωνιστής», στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, καθώς, στην καλύτερη των περιπτώσεων, πάλευε για να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Και τούτο διότι τα μονοθέσια που οδηγούσε δεν ήταν αρκούντος γρήγορα, ώστε να μπορούσαν να του προσφέρουν αυτό που θα χρειαζόταν ένας τόσο μεγάλος πρωταθλητής, όπως, χωρίς αμφιβολία, παραμένει ο ίδιος, απέχοντας πολύ από τους κορυφαίους συνδυασμούς αυτοκινήτων, δηλαδή από τις Mercedes και τις Red Bull.
Όμως, σε κάθε περίπτωση, αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι πως ο Ισπανός φρόντιζε, με κάθε ευκαιρία, να δείχνει τα διαπιστευτήριά του, καθώς η οδήγησή του παρέμενε, έστω και αν δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο, στο υψηλότατο δυνατό επίπεδο.
Μετά τη McLaren έκανε ένα διάλειμμα από τη Φόρμουλα 1 και επέστρεψε για να οδηγήσει Alpine, σε μία κίνηση που, τότε, φαινόταν ακατανόητη. Ο ίδιος, βέβαια, ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε και γιατί το έκανε, διότι, σε εκείνη τη φάση, στόχος του ήταν να δείξει ξανά σε όλους ότι ήταν παρών.
Και ήταν παρών! Υπό την οδήγησή του η Alpine πέτυχε μερικά εξαιρετικά αποτελέσματα, ενώ βελτιώθηκε και συνολικά, δίνοντας τη δυνατότητα στον Εστεμπάν Οκόν ακόμη και να πανηγυρίσει την παρθενική νίκη της καριέρας του, την ώρα που άπαντες θαύμαζαν, και πάλι, τον Αλόνσο, χωρίς πλέον να εκπλαγούν όταν τον άκουσαν να τονίζει ότι στόχος του ήταν να κατακτήσει ξανά το πρωτάθλημα.
Αυτό είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που φαίνεται πως απασχολεί, αυτό το διάστημα, τους ανθρώπους του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, καθώς ελάχιστοι εξ αυτών περίμεναν το τόσο εξαιρετικό ξεκίνημα του Ισπανού, και κατά συνέπεια και της Aston Martin, καθώς μαζί έχουν βρεθεί στο βάθρο σε έξι από τους οχτώ πρώτους αγώνες.
Και το έλεγε, πέρυσι, ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής (2005, 2006), ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα ήταν, και πάλι, σε θέση να διεκδικούσε τον τίτλο, όμως κανείς δεν τον πίστευε, δεδομένου ότι, τότε, βρισκόταν στην Alpine, ενώ ακόμη δεν είχε διαφανεί και η δυναμική της Aston Martin.
Όμως, ήδη, αυτήν τη στιγμή, βρίσκεται στην τρίτη θέση της κατάταξης, με 117 πόντους, στο μείον εννέα από τον δεύτερο Σέρχιο Πέρεζ, αλλά, για την ώρα, 78 ολόκληρους πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν.
Μέσα σε αυτήν την κατάσταση, βέβαια, υπάρχει και η Mercedes, η οποία προσπαθεί, με νύχια και με δόντια, να αποδείξει ότι δεν βρίσκεται τόσο μακριά από τη Red Bull, έχοντας παρουσιάσει κάποιες βελτιώσεις στους τελευταίους αγώνες, χωρίς, ωστόσο, ακόμη να είναι σε θέση να λέει ότι μπορεί να διεκδικεί νίκες.
Σε κάθε περίπτωση, οι οδηγοί της είναι πολύ πιο κοντά ο ένας με τον άλλον σε επιδόσεις, συγκριτικά με τους οδηγούς της Aston Martin, όπου ο Αλόνσο δίνει το κάτι παραπάνω ενώ ο Στρολ, συχνά-πυκνά, απογοητεύει, τη στιγμή που, πάντως, όσον αφορά το Grand Prix της Αυστρίας, το ενδεχόμενο να είναι ο Λιούις Χάμιλτον αυτός που θα αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία προσφέρεται σε απόδοση 13.00.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.