Και το πάρτι της Red Bull συνεχίζεται! Κάποια στιγμή, τα λόγια είναι περιττά και όταν η αυστριακή ομάδα δεν κερδίσει σε κάποιον αγώνα, θα πρόκειται για… κοσμοϊστορικό γεγονός και, αναμφίβολα, την είδηση της εβδομάδας, ίσως και του μήνα στον χώρο του αθλητισμού.
Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει ακάθεκτος! Θα μπορούσε, είναι γεγονός, να χαρακτηριστεί και ως ο άνθρωπος των ρεκόρ, αναμφίβολα αυτός τον οποίο προσπαθούν να εκθρονίσουν όλες οι υπόλοιπες ομάδες και οδηγοί του grid, και το σίγουρο είναι ότι όποιος τα καταφέρει, θα κερδίσει τα εύσημα όλων.
Και με βροχή, και με ήλιο, και από πρώτος, και από τελευταίος, και με αυτοκίνητο ασφαλείας, και χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας, και εύκολα, και δύσκολα… Όλο αυτό το διάστημα, ο Ολλανδός παραδίδει μαθήματα οδήγησης, έχοντας, βέβαια, και μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο από όλες τις υπόλοιπες ομάδες και, ίσως, ένα από τα καλύτερα όλων των εποχών.
Βάσει επιδόσεων σίγουρα, καθώς πρόκειται για τον μοναδικό «πιλότο» ever που έχει καταφέρει να φτάσει τις δέκα συνεχόμενες νίκες, ενώ, από την πλευρά της, και η Red Bull είναι η ομάδα που έχει κερδίσει και τους δώδεκα εφετινούς αγώνες, με όλες τις υπόλοιπες ομάδες να είναι πολύ αργές μπροστά της.
Φαίνεται αυτό και από τον τρόπο με τον οποίο οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ «καταπίνουν» τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, όταν τύχει να βρεθούν πίσω από αυτά και είναι, πραγματικά, αδύνατον για τον οποιονδήποτε άλλο να μπορέσει να παίξει άμυνα.
Όλα αυτά ίσχυσαν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, και στο Grand Prix της Ιταλίας, με τον Φερστάπεν να κερδίζει και μέσα στην έδρα της Ferrari, η οποία, κάθε χρόνο, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον εν λόγω αγώνα.
Και αφού με έναν μαγικό τρόπο κατάφερε ο Κάρλος Σάινθ να κατακτήσει την pole position και άνοιξε την όρεξη στη «σκουντερία», ότι, δηλαδή, θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμη και τη νίκη, ήρθε η πραγματικότητα για να προσγειώσει τους ανθρώπους της ιταλικής ομάδας.
Με τα πολλά, ο Ολλανδός κατάφερε να προσπεράσει τον Ισπανό, ο οποίος, πάντως, για ένα διάστημα στην αρχή του αγώνα έπαιξε πολύ καλή άμυνα, ενώ μαζί με τον Μεξικανό teammate του έκαναν το «1-2».
Αν κάτι, λοιπόν, φάνηκε στην Ολλανδία, είναι πως είναι πολύ πιθανό, πλέον, η αυστριακή ομάδα να κερδίσει όλα τα εναπομείναντα Grand Prix, καθώς δεν είναι ρεαλιστικό να πιστεύει κάποια άλλη ομάδα ή κάποιος άλλος οδηγός ότι θα μπορέσει να την κοντράρει.
Υπό πιο «φυσιολογικές» συνθήκες, ίσως, η Ferrari να κέρδιζε στη Μόντσα, μετά τις αναβαθμίσεις που έκανε ειδικά για αυτόν αγώνα, όμως, τώρα, έπρεπε να αρκεστεί στην τρίτη θέση, να την πάρει και να πει και «ευχαριστώ» που δεν της στράβωσε κάτι άλλο, για να μείνει και εκτός βάθρου.
Διότι, οι συνθήκες δεν είναι «φυσιολογικές» και αυτό δεν κάνει καλό στο ενδιαφέρον που μπορεί να υπάρχει για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.
Σε κάθε περίπτωση, το επερχόμενο Grand Prix (15 – 17 Σεπτεμβρίου) σηματοδοτεί έναν αγώνα στον οποίο τα δεδομένα μπορεί να είναι κάπως διαφορετικά, καθώς είναι ένα σερκουί πόλης, σε μία πίστα με πολύ υψηλά επίπεδα υγρασίας και ιδιαίτερες στροφές, που δημιουργούν μεγάλη καταπόνηση.
Βέβαια, η Red Bull έχει αποδείξει πως είναι μία ομάδα εντυπωσιακή σε όλες τις συνθήκες, ωστόσο πάντα υπάρχουν ερωτηματικά για τον αν άλλες ομάδες μπορούν να βγάλουν λαγό από το καπέλο τους, με τον Λιούις Χάμιλτον, ειρήσθω εν παρόδω, να προσφέρεται σε απόδοση 19.00, ώστε να είναι αυτός που θα κερδίσει στον εν λόγω αγώνα, εκπλήσσοντας τους φίλους και τις φίλες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος.
Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies