Μία ημέρα μετά και τη μαθηματική κατάκτηση του τίτλου στο Sprint Race του Κατάρ, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ακόμη έναν από τους πολλούς εφετινούς, υγιεινούς περιπάτους του, αντικρίζοντας και πάλι πρώτος την καρό σημαία.
Είχε κατακτήσει την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές, ούτως ή άλλως, ο Ολλανδός, μπροστά από τις Mercedes των Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον κατά σειρά, με τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin να εκκινεί τέταρτος.
Με τους δύο οδηγούς της Mercedes, όμως, να τρακάρουν μεταξύ τους στην εκκίνηση, ο Φερστάπεν δεν είχε πρόβλημα να φύγει μπροστά, πατώντας το γκάζι, ακολουθούμενος, πλέον, από τον Όσκαρ Πιάστρι, που ξεπετάχτηκε στη δεύτερη θέση, με τον Αλόνσο να ανεβαίνει τρίτος.
Ο αγώνας του Χάμιλτον καταστράφηκε, όμως ο Ράσελ θα συνέχιζε, αφού πήγε στα pits, άλλαξε ελαστικά και καλούταν να αναρριχηθεί στην κατάταξη, έχοντας, είναι η αλήθεια, ένα αρκετά δυνατό αυτοκίνητο στα χέρια του. Την ίδια ώρα, η κατάσταση στην κορυφή δεν άλλαζε.
Όμως, σε αυτό το Grand Prix, υπήρχε η γενική οδηγία να μην χρησιμοποιείται κανένα σετ ελαστικών για περισσότερους από δεκαοχτώ γύρους και αυτό, όπως ήταν λογικό, περιόριζε τις στρατηγικές των ομάδων και ευνοούσε τα πιο γρήγορα μονοθέσια.
Οι McLaren έδειχναν, για ακόμη έναν αγώνα, εξαιρετικά δυνατές, με τον Λάντο Νόρις να ανεβαίνει στην τέταρτη θέση και να προσπερνά τον Αλόνσο, με undercut στα pits, με τον Ισπανό να μην έχει, ούτε αυτήν τη φορά, το μονοθέσιο που θα του επέτρεπε να βρίσκεται στις πιο υψηλές θέσεις του grid. Ταυτόχρονα, ο Ράσελ κέρδιζε τη μία θέση μετά την άλλη, ενώ και ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, μετά την απόσυρση του Κάρλος Σάινθ από τον αγώνα, έδειχνε να έχει γύρους πολύ σταθερών επιδόσεων.
Την ίδια ώρα, ο Φερστάπεν έκανε, ως συνήθως, τον δικό του αγώνα στην κορυφή και ήταν έτοιμος να πανηγυρίσει ακόμη μία νίκη, την πρώτη του αφότου ανακηρύχθηκε πρωταθλητής για τρίτη συνεχή χρονιά στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.
Και ενώ όλα έδειχναν ότι Αλόνσο και Λεκλέρ θα έδιναν μάχη για την τέταρτη θέση, ένα λάθος του Ισπανού τον έριξε σε ακόμη πιο πίσω θέσεις, με τον Μονεγάσκο να παίρνει τη θέση του και τον Ράσελ από κοντά, να έχει κάνει μετά το τρακάρισμά του με τον Χάμιλτον, έναν εξαιρετικό αγώνα.
Στις υπόλοιπες θέσεις δεν υπήρχαν σημαντικές ανακατατάξεις, με τον Φερστάπεν, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς να τερματίζει πρώτος, με τις McLaren να κάνουν το «2-3» με τους Πιάστρι και Νόρις, κατά σειρά, τον Ράσελ τέταρτο, τον Λεκλέρ πέμπτο, τον Αλόνσο έκτο, τον Οκόν έβδομο, τον Μπότας όγδοο, με τους Ζου και Πέρεζ να κλείνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Η Red Bull, που είχε, έτσι κι αλλιώς, κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, πριν από το Grand Prix του Κατάρ, έχοντας φτάσει τους 657 βαθμούς, την ώρα που η μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ Ferrari και Mercedes συνεχίζεται, με τη Mercedes να έχει, αυτήν τη στιγμή, το πλεονέκτημα, με 326 πόντους έναντι 298. Ακολουθεί η Aston Martin με 230 και η McLaren με 219.
Στους οδηγούς, τώρα, τι να πει κανείς για τον Μαξ Φερστάπεν, που δεσπόζει προφανώς στην κορυφή με 433 πόντους, ακολουθούμενος από τον teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, με 224, με τη μεγάλη μάχη να δίνεται για την τρίτη θέση. Εκεί, βρίσκεται, για την ώρα, ο Λιούις Χάμιλτον με 194 πόντους, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι στους 183 και τον Κάρλος Σάινθ στους 153.
Επόμενο μεγάλο ραντεβού οδηγών και ομάδων στο Grand Prix των ΗΠΑ το τριήμερο 20 – 22 Οκτωβρίου.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.