Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Φόρμουλα 1
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Φόρμουλα 1: Το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου

Το πρώτο μισό του εφετινού πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 έχει ολοκληρωθεί και κάποια συμπεράσματα για το πώς διαμορφώνονται οι ισορροπίες και για τους φαβοριτισμούς σε πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών μπορούν από τώρα να βγουν.

Είναι ομαδικό ή ατομικό σπορ η Φόρμουλα 1; Αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει πρώτα να απαντηθεί, προκειμένου να μπούμε σε συζητήσεις σχετικά με ποιος μπορεί να είναι ικανοποιημένος από το πρώτο μισό και ποιος όχι. Ιδανικά, οι ομάδες θέλουν το νταμπλ, όμως τι γίνεται όταν δεν μπορούν να το κατακτήσουν;

Η περίπτωση της Red Bull

Σε δύο σκέλη χωρίζεται η εφετινή περίπτωση της Red Bull, καθένα, μάλιστα, από αυτά έχει και διαφορετικές υπό-κατηγορίες, καθώς είναι πολλά τα θέματα που απασχολούν την αυστριακή ομάδα στα μισά της εφετινής σεζόν και, σίγουρα, πολλά περισσότερα απ’ όσα θα περίμεναν οι άνθρωποί της στο ξεκίνημα της σεζόν.

Και τούτο διότι, οι πρώτοι αγώνες και φέτος κύλησαν με τους Αυστριακούς να δείχνουν το γνωστό, κυριαρχικό πρόσωπό τους, αυτό που, κάθε φορά, όταν εμφανιζόταν, οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι δεν… έβλεπαν κανέναν.

Έτσι, ο Μαξ Φερστάπεν έπιασε κορυφή και, σύντομα, άνοιξε τη διαφορά από τους διώκτες του. Μόνο που ακόμη πιο σύντομα, άπαντες άρχισαν να αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα δεν ήταν πλέον το ίδιο «ρόδινα» για τη Red Bull όσο τις προηγούμενες χρονιές.

Ο Ολλανδός άρχισε να μην είναι πάντα ο γρηγορότερος όλων στις κατατακτήριες, να χάνει σε αγώνες ή sprint races και η διαφορά του, σταδιακά, άρχισε να μειώνεται. Το θετικό γι’ αυτόν ήταν -και εξακολουθεί να είναι- ότι όταν δεν κερδίζει ο ίδιος, οι νικητές εναλλάσσονται, την ώρα που αυτός σπάνια πέφτει κάτω από την πέμπτη θέση. Οπότε, η διαφορά μειώνεται μεν, αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς.

Μπαίνει, λοιπόν, στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος με διαφορά 78 πόντων από τον δεύτερο Λάντο Νόρις, η οποία δεν είναι μεγάλη, αλλά δεν είναι και μη υπολογίσιμη, ιδίως με την αξιοπιστία που εξακολουθεί να έχει η Red Bull του πρωταθλητή.

Πού βρίσκεται, όμως, σε όλο αυτό ο Σέρχιο Πέρεζ; Το γεγονός ότι οι πρωταθλητές δείχνουν να είναι, αυτήν τη στιγμή, η τρίτη δύναμη, καθώς τους έχει ξεπεράσει τόσο η McLaren όσο και η Mercedes, έχει επηρεάσει τον Μεξικανό, ο οποίος, έτσι κι αλλιώς, δεν μπορούσε να ακολουθήσει σε ρυθμό τον teammate του.

Το θέμα είναι ότι, τώρα, δεν μπορεί να βοηθήσει ούτε την ομάδα του. Να πάρει και ο ίδιος σημαντικούς βαθμούς και να τη βοηθήσει να διατηρήσει τη διαφορά από τους διώκτες της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Διότι οι άλλες ομάδες έχουν δύο οδηγούς που βοηθούν εξίσου, ενώ η Red Bull, για την ώρα, μόνο έναν.

Υπήρχαν κάποιες σκέψεις για αντικατάστασή του μετά το Grand Prix του Βελγίου, όμως αφέθηκαν στην άκρη, έτσι, για την ώρα, μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου των οδηγών παραμένει ο Φερστάπεν, αλλά για το πρωτάθλημα κατασκευαστών η McLaren, που βρίσκεται μόλις στο -42 από τη Red Bull.

Τι γίνεται στη McLaren;

Από την άλλη πλευρά, αν μία ομάδα έχει εντυπωσιάσει με την παρουσία της εφέτος, αυτή είναι, ασφαλώς, η McLaren, η οποία, ωστόσο, πρέπει σύντομα να αποφασίσει ποιος από τους δύο οδηγούς της είναι το Νο1 μέσα στην ομάδα και ποιος όχι.

Προκάλεσε, λόγου χάρη, άσχημη εντύπωση και δημιούργησε πολλά ερωτηματικά η επίμονη εντολή προς τον Λάντο Νόρις να παραχωρήσει την πρώτη θέση στον Όσκαρ Πιάστρι στο Grand Prix της Ουγγαρίας, την ώρα που ο Αυστραλός ήταν, μάλιστα, πολύ πιο αργός από τον Βρετανό teammate του, αλλά και δεδομένου του γεγονός ότι αν κάποιος έχει περισσότερες, αυτήν τη στιγμή, πιθανότητες να πάρει το πρωτάθλημα οδηγών από τον Φερστάπεν, αυτός είναι ο Βρετανός και όχι ο Αυστραλός.

Εν πάση περιπτώσει, στη βρετανική ομάδα απολαμβάνουν το ότι, αυτήν τη στιγμή, είναι ο καλύτερος συνδυασμός στο grid, με το ενδεχόμενο, όντως, να κατακτήσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών να προσφέρεται σε απόδοση 1.57.

Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.