Αν στο ξεκίνημα της εφετινής σεζόν λέγαμε σε κάποιον το πόσο συναρπαστικά θα εκτυλισσόταν το εφετινό πρωτάθλημα, θα μας περνούσε για τρελούς!
Και τούτο διότι το εφετινό πρωτάθλημα ξεκίνησαν όπως και τα προηγούμενα, με τη Red Bull, δηλαδή, να είναι η απόλυτη κυρίαρχος στο grid και τις άλλες ομάδες να κυνηγούν και να προσπαθούν μάταια να της… κλέψουν τη δόξα!
Είναι χαρακτηριστικό ότι στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν, ο Μαξ Φερστάπεν αντίκρισε πρώτος τέσσερις φορές την καρό σημαία, σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Ιαπωνία και Κίνα, την ώρα που μόνο στην Αυστραλία κέρδισε άλλος οδηγός και αυτός ήταν ο Κάρλος Σάινθ.
Φαινόταν εξαρχής, βέβαια, μία διαφορά στη δυναμική των μονοθεσίων σε σχέση με πέρυσι, όμως όσο ο Ολλανδός κατάφερνε να κερδίζει, έστω κι έτσι, κανείς δεν ήταν σε θέση να αμφισβητήσει την κυριαρχία του. Απλώς, το θέμα για την αυστριακή ομάδα είναι ότι έπαιρνε ελάχιστα από τον έτερο βασικό οδηγό της, Σέρχιο Πέρεζ.
Μετά δε από τη νίκη του εν ενεργεία τρις παγκόσμιου πρωταθλητή και στην Εμίλιο-Ρομάνα, και παρά το γεγονός ότι είχε μεσολαβήσει και η πρώτη νίκη του Λάντο Νόρις της McLaren, στο Μαϊάμι, άπαντες πίστεψαν ότι τα πάντα είχαν κριθεί!
Καναδάς και Ισπανίας ήρθαν να επιβεβαιώσουν αυτήν τη θεώρηση, καθώς ο Φερστάπεν κέρδιζε πια και στις άσχημες ημέρες της Red Bull, όμως, κάπου εκεί, μπήκε ένα φρένο, καθώς δεν έχει κερδίσει σε κανέναν άλλον αγώνα μέχρι σήμερα.
Μάλιστα, οι δύο συνεχόμενες νίκες της Mercedes, με Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον κατά σειρά σε Αυστρία και Μεγάλη Βρετανία αντίστοιχα ήρθαν να σημάνουν το τέλος της απόλυτης κυριαρχίας των «ταύρων», μία συνθήκη από την οποία επωφελείτο ο Νόρις, που ήταν σταθερός και άρχισε να μειώνει συνεχώς τη διαφορά του από τον Ολλανδό.
Ήταν, ωστόσο, τόσο μεγάλη η διαφορά που είχε χτίσει ο Φερστάπεν, που έστω κι αν ακόμη δεν έχει καταφέρει να κερδίσει σε καμία κούρσα από τότε, ενώ, επίσης, τερματίζει συνέχεια πιο πίσω από τον Βρετανό, διατηρεί, μετά και τη νίκη του αντιπάλου του στη Σιγκαπούρη, μία διαφορά 52 πόντων.
Κατόπιν τούτων, λοιπόν, είναι ευνόητο το γιατί ο Μαξ Φερστάπεν παραμένει το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Διότι στο ξεκίνημα της χρονιάς η Red Bull ήταν τόσο κυριαρχική που ο ίδιος κατάφερε να δημιουργήσει μία διαφορά μη αναστρέψιμη, με το δεδομένο ότι η McLaren, σε αυτό το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, είναι μεν πάρα πολύ δυνατή, αλλά όχι εξίσου σταθερή.
Δεν κερδίζει κάθε σε κάθε αγώνα ο Νόρις, όπως έκανε νωρίτερα μέσα στη σεζόν ο Φερστάπεν. Απομένουν, φυσικά, ακόμη έξι αγώνες, αλλά και τρία sprint races, οπότε κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι θα συμβεί, απλώς το μόνο σίγουρο είναι πως στον Βρετανό δεν αρκεί πια απλά το να μειώνει τη διαφορά του. Θέλει νίκες. Αν καταφέρει να κάνει το απόλυτο σε νίκες, που μόνο εύκολο δεν είναι, τότε ναι, θα έχει πολλές πιθανότητες για τον τίτλο, διότι θεωρείται δύσκολο ο Ολλανδός να τερματίσει σε όλους αυτούς τους αγώνες δεύτερος.
Όλα αυτά, φυσικά, αφορούν μόνο το πρωτάθλημα των οδηγών, διότι στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έχει αλλάξει η κατάσταση, καθώς η «βοήθεια» που δεν παίρνει η Red Bull από τον Πέρεζ στη συγκομιδή των βαθμών σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τόσο η McLaren όσο και η Ferrari, αλλά και η Mercedes, παίρνουν πολλούς πόντους και από τους δύο οδηγούς τους, την έχει ρίξει στη δεύτερη θέση, με τη McLaren να είναι το απόλυτο φαβορί για να τα καταφέρει, ενώ κινδυνεύει να πέσει ακόμη και στην τρίτη, καθώς βρίσκεται μόλις στο +34 από τη Ferrari.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.