Οδηγοί και ομάδες νιώθουν την πίεση ολοένα και να αυξάνεται, καθώς έχει φτάσει πλέον το τελευταίο κομμάτι της σεζόν, που αναμένεται να κρίνει και το ποια ομάδα και ποιος οδηγός θα κατακτήσουν τους εφετινούς τίτλους της Φόρμουλα 1.
Είναι γεγονός πως, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση στο εφετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, ήταν ευδιάκριτο, από κάποιο σημείο και έπειτα, πως η κατάσταση, τουλάχιστον σε ό,τι αφορούσε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, θα άλλαζε άρδην, καθώς δεν ήταν μόνο η ολοένα και μεγαλύτερη κυριαρχία της McLaren που υποδούλωνε κάτι τέτοιο, αλλά και το γεγονός ότι η βρετανική ομάδα, συγκριτικά με τη Red Bull, έχει την «πολυτέλεια» να παίρνει βαθμούς και από τους δύο οδηγούς της, διότι τόσο ο Λάντο Νόρις όσο και ο Όσκαρ Πιάστρι είναι πολύ δυνατοί, την ώρα που οι «ταύροι» έχουν μόνο τον Μαξ Φερστάπεν σταθερά ψηλά στο grid και δεν παίρνουν καθόλου βοήθεια από τον Σέρχιο Πέρεζ.
Κάπως έτσι, η βαθμολογία των κατασκευαστών θέλει πλέον τη McLaren να μετράει 516 πόντους έναντι 475 της Red Bull, η οποία κινδυνεύει να χάσει ακόμη και την τρίτη θέση από τη Ferrari, η οποία μετράει 445.
Στους οδηγούς, τώρα, τα πράγματα είναι λίγο πιο… περίπλοκα, καθώς μπορεί μεν ο Νόρις να λέει, αυτήν τη στιγμή, ότι είναι το Νο1 στη McLaren και ότι πηγαίνει για πρωτάθλημα, στην πραγματικότητα, ωστόσο, ο Φερστάπεν καταφέρνει να ελαχιστοποιεί τις όποιες ζημιές του στον μέγιστο βαθμό, και ακόμη κι όταν ο Βρετανός κέρδισε στη Σιγκαπούρη στον προηγούμενο αγώνα να τερματίσει δεύτερος και, έτσι, η διαφορά των δυο τους να παραμένει μεγάλη.
Πιο συγκεκριμένα, ο Φερστάπεν μετράει 331 πόντους και ο Νόρις 279.
Σε αυτήν ακριβώς την πραγματικότητα βασίζεται, ίσως, και η αισιοδοξία που εκφράζει ο Φερστάπεν, ότι τα δύσκολα για τον ίδιο έχουν περάσει και ότι αφού κατάφερε να κάνει εξαιρετική συντήρηση κατά τη διάρκεια των προηγούμενων εβδομάδων, στις οποίες οι McLaren ήταν πολύ καλύτερες από τις Red Bull, μπορεί να λέει ότι βλέπει τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του να πλησιάζει.
Απομένουν, βέβαια, πολλοί πόντοι που πρέπει να μοιραστούν, καθώς υπάρχουν ακόμη έξι αγώνες, εκ των οποίων οι τρεις θα είναι και sprint!
«Όλες οι ομάδες είχαν τα δικά τους προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έχουν σύγχρονη αεροσήραγγα. Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να ρυθμίσεις τα πάντα στην εντέλεια, ή να αντλήσεις τα ακριβή δεδομένα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες της αεροσήραγγας καθαυτής, ή του συσχετισμού των δεδομένων της με εκείνα της πίστας.
Όντως πιστεύω ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση πια. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος. Δεν μπορείς να τα αλλάξεις όλα σε μία ή δύο εβδομάδες. Αλλά πιστεύω ότι η ομάδα ήταν ικανοποιημένη και με ό,τι είδε στο Μπακού, επίσης. Το πιστεύω ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας, για να είμαι ειλικρινής. Ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε καλά βήματα προόδου εφεξής», τονίζει χαρακτηριστικά ο έμπειρος «πιλότος».
Ένας οδηγός που απασχολεί συχνά-πυκνά τους φίλους και τις φίλες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος είναι και ο Φερνάντο Αλόνσο, για τον οποίο πολλοί είναι αυτοί που έχουν την άποψη ότι ποτέ δεν είχε στην καριέρα του ένα μονοθέσιο αντάξιο των ικανοτήτων του, που θα τον βοηθούσε να λάμψει και να κατακτούσε και αυτός πολλά-πολλά πρωταθλήματα.
Με τον Άντριαν Νιούι να αναλαμβάνει δουλειά στην Aston Martin, αυτή είναι, ίσως, μία χρυσή ευκαιρία για τον Ισπανό, με το μόνο τροχοπέδη και αγκάθι στην όλη κατάσταση να αποτελεί το γεγονός πως τα χρόνια περνάνε και το 2026 που υπολογίζεται ότι η Aston Martin θα είναι μία ομάδα… πρωταθλητισμού, ο ίδιος θα είναι 45 ετών!
Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι ακόμη δεν ξέρει τι θα κάνει τότε και ότι τα πάντα θα εξαρτηθούν από την αγωνιστική φόρμα στην οποία θα βρίσκεται...
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.