Τρία Grand Prix απομένουν για το τέλος και του εφετινού πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με την έκβαση στα πρωταθλήματα των οδηγών και των κατασκευαστών, ως προς τις πρώτες θέσεις, να έχει εν πολλοίς κριθεί.
Αυτό που μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν το μεγάλο όνειρο των «γνήσιων» φίλων της Φόρμουλα 1, δηλαδή το να πάμε σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο οι οδηγοί και οι ομάδες θα παλεύουν μέχρι και την τελευταία στροφή για το ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα, φαίνεται πως δεν θα ευοδωθεί, καθώς η κατάσταση έχει ξεκαθαρίσει σε αμφότερα τα ταμπλό.
Τα πάντα συνέβησαν στη Βραζιλία, σε ένα Grand Prix στο οποίο ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull εκκινούσε από τη 17η θέση, ενώ ο Λάντο Νόρις της McLaren, που στόχευε στο να υπερκαλύψει το μεταξύ τους χάντικαπ μέχρι το τέλος της σεζόν, από την πρώτη θέση.
Κι όμως, τα πράγματα εξελίχθηκαν με τέτοιον τρόπο, ώστε ο Ολλανδός να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία και ο Βρετανός να τερματίσει μόλις έκτος, με αποτέλεσμα αντί η ψαλίδα να μειωθεί σημαντικά, όπως θα ήλπιζε ο Βρετανός, αυτή να ανοίξει ακόμη περισσότερο και η κατάσταση να περιπλεχθεί για τον ίδιο.
Στην πραγματικότητα, χρειάζεται όχι απλώς ένα «θαύμα», όχι απλώς ένα «έπος», αλλά ένα «επικό θαύμα» για να κάνει τη μεγάλη ανατροπή, καθώς βρίσκεται στο -62 από την κορυφή με 85 πόντους να υπάρχουν ακόμη που να διαμοιραστούν.
Οπότε, είναι πλέον θέμα χρόνου, ο Φερστάπεν, ο οποίος έκανε πολύ καλή διαχείριση τη μακρά περίοδο που η Red Bull υστερούσε της McLaren, να πανηγυρίσει το τέταρτο πρωτάθλημα οδηγών της καριέρας του και, μάλιστα, συνεχόμενο.
Σε ό,τι αφορά, τώρα, τους κατασκευαστές, εκεί η ανατροπή που προαναγγέλονταν αγώνα με τον αγώνα όλο το προηγούμενο διάστημα έχει συμβεί, με τη McLaren να κατακτά, λογικά, τον τίτλο, έχοντας ως πλεονέκτημα έναντι της Red Bull ότι παίρνει σταθερά πολλούς βαθμούς και από τον Όσκαρ Πιάστρι, την ώρα που ο Σέρχιο Πέρεζ δεν βοηθάει καθόλου τη δική του ομάδα.
Το θέμα για τη Red Bull είναι ότι πολύ πιθανό μοιάζει να είναι ότι θα τερματίσει τρίτη, καθώς την έχει περάσει και η Ferrari.
Όσο, όμως, πλησιάζουμε προς το τέλος του εφετινού πρωταθλήματος τόσο πλησιάζει και η ώρα που θα δούμε τον Λιούις Χάμιλτον ντυμένο στα κόκκινα της «σκουντερία», σε μία σύζευξη που περιμένουν με μεγάλη αγωνία οι φίλοι και οι φίλες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος.
Ο Βρετανός οδηγός αλλάζει στρατόπεδο μετά από χρόνια επιτυχιών με τη βρετανική ομάδα, στην προσπάθειά του να βρει κίνητρο να συνεχίσει να αγωνίζεται ως πρώτος οδηγός, τώρα που μπαίνει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής του.
Ο διευθυντής της ιταλικής ομάδας, πάντως, τόνισε ότι, εντέλει, δεν αποδείχθηκε καθόλου δύσκολο να αποσπάσει η ομάδα του την υπογραφή του Χάμιλτον.
«Βασικά, δεν ήταν κάτι δύσκολο. Η Ferrari ήταν πάντοτε στις σκέψεις του, κατά κάποιον τρόπο, και τώρα τα άστρα έχουν ευθυγραμμιστεί. Όμως, έρχεται για να κερδίσει, όχι για να κάνει διακοπές. Και είμαι πεπεισμένος ότι έχουν ό,τι χρειάζεται για να το προσπαθήσουμε».
Η εν λόγω μεταγραφή του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, βέβαια, δεν θα μπορούσε να μην δημιουργήσει αναταράξεις και στις υπόλοιπες ομάδες, με τον Κάρλος Σάινθ να μετακομίζει στη Williams, με τον Φράνκο Κολαπίντο, παρά τις εξαιρετικές του εμφανίσεις, να μένει για την ώρα εκτός grid για το 2025.
Υπήρξε, κάποια στιγμή, κι ένα φλερτ της Red Bull μαζί του, όμως η ασυριακή ομάδα θα συνεχίσει με δεύτερο οδηγό της τον Σέρχιο Πέρεζ.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.