Το πρωτάθλημα του 2023 δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, αλλά με τη Red Bull στους κατασκευαστές και τον Μαξ Φερστάπεν στους οδηγούς να είναι οι δεδομένοι πρωταθλητές το ενδιαφέρον στρέφεται σε… άλλα μονοπάτια. Πάντως, υπάρχει και το Grand Prix των ΗΠΑ, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 20 – 22 Οκτωβρίου.
Στο Grand Prix του Κατάρ, και μάλιστα ήδη από το Sprint Race, όπου τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε και μαθηματικά την κατάκτηση του τίτλου, επίτευγμα το οποίο θεωρούταν απολύτως λογικό, μετά την πολύ εντυπωσιακή σεζόν την οποία έχει κάνει μέχρι σήμερα.
Αυτήν τη στιγμή, ο Ολλανδός μετράει 433 σε σύνολο 657 πόντων της ομάδας του, σχεδόν δηλαδή τους διπλάσιους από τον teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, επίτευγμα το οποίο είναι, ίσως, μοναδικό στα χρονικά της Φόρμουλα 1, καθώς πρόκειται για δύο οδηγούς οι οποίοι έχουν μονοθέσια αντίστοιχης δυναμικής, έστω και αν η αυστριακή ομάδα επιλέγει, κάθε φορά, να δώσει ένα επιπλέον… boost στον Φερστάπεν.
Σε κάθε περίπτωση, η Red Bull, με τον τρις πλέον παγκόσμιο πρωταθλητή, παραμένει η… team to beat στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα και κανείς δεν γνωρίζει αν θα υπάρξει ομάδα που θα μπορέσει να τις στερήσει κάποια νίκη μέχρι το τέλος της σεζόν.
H McLaren δείχνει ικανή να το πετύχει, καθώς έχει κάνει εντυπωσιακά βήματα μέσα στη χρονιά, την ώρα που η Ferrari εξακολουθεί να αδικεί τον εαυτό της, με τα διάφορα που βγάζει συχνά-πυκνά, ενώ η Mercedes δεν δείχνει να έχει τη δυναμική που απαιτείται, πάντως σίγουρα είναι αυτή ανταγωνιστική σε αυτό το δεύτερο γκρουπ ομάδων.
Όσο για την Aston Martin, η οποία φαινόταν στο ξεκίνημα της σεζόν ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει κάποιες νίκες; Έχει υποχωρήσει αισθητά, γεγονός που σίγουρα βάζει τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έχει δηλώσει ότι πριν εγκαταλείψει οριστικά την ενεργό δράσει θέλει να κατακτήσει ακόμη ένα πρωτάθλημα, σε σκέψεις, αναφορικά με το μέλλον του σε αυτήν.
Και κάπως έτσι, με τον Μεξικανό να απογοητεύει συνεχώς με την παρουσία του στα διάφορα Grand Prix, αφού «μοιραία» συγκρίνεται με τον ομόσταβλό του πρωταθλητή, η φιλολογία δεν έχει σταματήσει γύρω από την πιθανή αντικατάστασή του ενόψει του 2024 και του ποιος θα είναι αυτός που θα τον αντικαταστήσει.
Και αν ο Αυστριακός σύμβουλος της Red Bull και υπεύθυνος οδηγών της RBR, Χέλμουτ Μάρκο, έδειξε τον Φερνάντο Αλόνσο, ως τον μοναδικό οδηγό που μπορεί, αυτήν τη στιγμή, να σταθεί ισότιμα απέναντι στον Μαξ Φερστάπεν, είναι ένα ρίσκο που ίσως να μην θέλουν να το πάρουν στην ομάδα. Διότι πρόκειται για δύο εκρηκτικούς χαρακτήρες και, σίγουρα, αν αποκτηθεί ο Ισπανός, θα διεκδικεί στα ίσα το Νο1 εντός της Red Bull από τον Ολλανδό.
Τόσο ο Λιούις Χάμιλτον όσο και η Ferrari ψάχνονται, καθώς δεν είναι μυστικό πως ο Βρετανός, επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν είναι πλέον ευχαριστημένος από την ομάδα του, ενώ την ίδια ώρα και η «σκουντερία» βολιδοσκοπεί τις καταστάσεις, για να δει πώς θα πορευτεί τα επόμενα χρόνια.
Τη φήμη για το φλερτ ανάμεσα στην ιταλική ομάδα και τον Χάμιλτον φούντωσε, μάλιστα, ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, ο οποίος υποστηρίζει ότι ενημερώθηκε από τον ίδιο τον Βρετανό για ραντεβού που είχε με τους ανθρώπους της Ferrari.
Εξάλλου, το 2024 λήγει το συμβόλαιο και του Κάρλος Σάινθ, με τις McLaren και Alpine να ενδιαφέρονται, αυτήν τη στιγμή, να τον εντάξουν στο δυναμικό τους!
Όπως και να ‘χει, οδηγοί και ομάδες είναι «υποχρεωμένοι» να προετοιμάζονται, αυτήν την περίοδο, για το Grand Prix του Όστιν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.