Ακόμη μία πολύ σπουδαία εμφάνιση από τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull, που κατάφερε να πανηγυρίσει ακόμη μία νίκη, τούτη τη φορά στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.
Ακόμη ένα Σαββατοκύριακο… χαράς και ευτυχίας για τον Ολλανδό, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι είχε κατακτήσει την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, είδε τον Λάντο Νόρις της McLaren να τον προσπερνά στην εκκίνηση, αφού ήταν δεύτερος, ενώ κινδύνευσε να χάσει τη θέση του και από τον Όσκαρ Πιάστρι, που ξεκίνησε τον αγώνα τρίτος.
Όμως, ο Νόρις δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά και, έτσι, ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής βρήκε την ευκαιρία να τον προσπεράσει στον πέμπτο γύρο και να οδηγήσει την κούρσα μέχρι το φινάλε της.
Βέβαια, πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στη βρετανική ομάδα, που κατάφεραν να φέρουν τα μονοθέσιά τους στη δεύτερη και τέταρτη θέση, με τον Λιούις Χάμιλτον να προσπερνάει τον Πιάστρι και να ανεβαίνει στην τρίτη θέση του βάθρου, την ώρα που ο Σέρχιο Πέρεζ τερμάτισε πέμπτος.
Ολοένα και υποχωρούν οι Aston Martin, με τον Φερνάντο Αλόνσο να τερματίζει στην έκτη θέση του gird, την ώρα που ο Λανς Στρολ έμεινε εκτός βαθμών, ενώ, για ακόμη μία φορά, οι Ferrari απογοήτευσαν με τη στρατηγική τους, με τον Σαρλ Λεκλέρ να τερματίζει στην ένατη θέση και τον Κάρλος Σάινθ στη δέκατη.
Αυτή ήταν η 42η νίκη καριέρας για τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος, με το αποτέλεσμά του αυτό, άνοιξε κι άλλο τη διαφορά από τους διώκτες του, κάνοντας ακόμη ένα βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου.
Ο Ολλανδός δεν πτοείται από τίποτα! Ούτε από βροχές, ούτε από… αργές πίστες, ούτε από το αυτοκίνητο ασφαλείας που έσκασε μύτη, σήμερα, λόγω της εγκατάλειψης του Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas, ωστόσο, σίγουρα, η μεγάλη έκπληξη είναι η McLaren, με τον Λάντο Νόρις να ανακηρύσσεται και οδηγός του αγώνα.
Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως αποδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.
Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.
Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.
Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 413 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τον Μεξικανό, πάντως, στα τελευταία Grand Prix, να μην παρουσιάζεται το ίδιο δυνατός όπως στα πρώτα, πληρώνοντας, κυρίως, τις πολύ άσχημες επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.