Για το Grand Prix στο Βέλγιο ετοιμάζονται αυτές τις ημέρες οι οδηγοί και οι ομάδες της Φόρμουλα 1, με τη μάχη μεταξύ της McLaren και της Red Bull να έχει φουντώσει.
Αυτήν τη στιγμή, η Red Bull παραμένει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, κυρίως εξαιτίας του καταπληκτικού ξεκινήματος που έκανε και στην εφετινή σεζόν, το οποίο, όμως, τούτη τη φορά, σε καμία των περιπτώσεων δεν μετετράπη σε… παράσταση για έναν ρόλο, όπως είχε συμβεί τα προηγούμενα χρόνια.
Αν τώρα λάβει κανείς υπόψη του και το γεγονός ότι ο Σέρχιο Πέρεζ δεν μπορεί να βοηθήσει την ομάδα ούτε στο… μισό απ’ όσο τη βοηθάει ο Μαξ Φερστάπεν, ενώ οι Βρετανοί έχουν δύο ισάξιους οδηγούς που βοηθούν εξίσου δημιουργεί ένα «θρίλερ» ενόψει του δεύτερου μισού της σεζόν.
Κάπως έτσι, η διαφορά μεταξύ της πρώτης Red Bull (389) και της δεύτερης McLaren (338) είναι μόλις 51 πόντοι, ενώ από κοντά είναι και Ferrari (322), η οποία, σε κάθε περίπτωση, μοιάζει να βρίσκεται, αυτήν τη στιγμή, λίγο πιο πίσω, αν και επίσης έναντι των Αυστριακών έχει το πλεονέκτημα να έχει στις τάξεις της δύο «ισάξιους» οδηγούς.
Με άλλα λόγια, όσο κυριαρχούσε η Red Bull ο Πέρεζ βοηθούσε κι αυτός, γιατί ουσιαστικά είχε πολύ καλύτερο μονοθέσιο από τους οδηγούς των άλλων ομάδων. Τώρα που η διαφορά έχει, επί της ουσίας, εξανεμιστεί, ο Μεξικανός δεν μπορεί να προσφέρει σχεδόν τίποτα στην ομάδα του και γι’ αυτό είναι πολύ πιθανό να προωθηθεί και η αντικατάστασή του στο τέλος της χρονιάς.
Το μόνο θετικό για τους «ταύρους» είναι ότι έχουν το know how του πρωταθλητισμού, με τα μονοθέσιά τους να παραμένουν πολύ ανθεκτικά στις συγκρούσεις, κάτι που φάνηκε και στην πρόσφατη σύγκρουση του Μαξ Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον στην Ουγγαρία, που δεν απέτρεψε τον Ολλανδό από το να τερματίσει στην πέμπτη θέση του grid.
Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το ραντεβού αυτής της εβδομάδας στο Βέλγιο, μόλις λίγα 24ωρα μετά από το «ιστορικό» «1-2» των McLaren στην Ουγγαρία, όπου ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε τη νίκη με τον Λάντο Νόρις, για την ακρίβεια, να του τη χαρίζει μετά από εντολή της ομάδας.
Θα είναι δε ένας αγώνας στον οποίο ο Φερστάπεν θα εκκινήσει με ποινή δέκα θέσεων συγκριτικά με τη θέση που θα καταλάβει στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς άλλαξε για πέμπτη φορά τον θερμικό κινητήρα του ενώ επιτρέπονται μόλις τέσσερις αλλαγές.
Υπάρχουν, δηλαδή, προοπτικές, μετά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, να πάρει «φωτιά» και το πρωτάθλημα των οδηγών, στη διεκδίκηση του οποίου φαίνεται πως μπαίνει δυναμικά ο Νόρις και είναι γεγονός ότι θα μπορούσε να είχε μπει και ακόμη πιο δυναμικά, αν η McLaren δεν το ζητούσε να παραχωρήσει τη θέση του στον Πιάστρι, θεωρώντας ότι αφού ο Βρετανός «ευνοήθηκε» από το undercut στο δεύτερο pit stop, το σωστότερο θα ήταν κάνει στην άκρη και να κερδίσει ο Αυστραλός.
Ο Ολλανδός, που μετράει 265 πόντους έναντι των 189 του δεύτερου Βρετανού, ήταν πάντως ο ταχύτερος στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών, με τις McLaren να απαντούν με ένα μεγαλοπρεπέστατο «1-2» (Νόρις – Πιάστρι, κατά σειρά) στο δεύτερο μέρος.
Στη Μεγάλη Βρετανία κέρδισε, στην Ουγγαρία ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου! Ο λόγος για τον Λιούις Χάμιλτον, που δείχνει να είναι «αναγεννημένος» μέσα στην πολύ δυνατή του Mercedes, στους τελευταίους αγώνες, βιώνοντας εξαιρετικά… last dances, με την ομάδα με την οποία μεσουράνησε τα προηγούμενα χρόνια, φτάνοντας στα επτά παγκόσμια πρωταθλήματα καριέρας.
Το ερωτηματικό που προκύπτει, λοιπόν, είναι το αν θα παρουσιαστεί το ίδιο ανταγωνιστικός και στο Βέλγιο και αν θα είναι σε θέση να διεκδικήσει, μετά από αυτήν που πέτυχε μπροστά στους συμπατριώτες του, τη δεύτερη εφετινή του νίκη…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.