Μετά την καλοκαιρινή διακοπή, η Φόρμουλα 1 επέστρεψε με περισσότερο δράμα από ποτέ, καθώς στο Grand Prix της Ολλανδίας διεξήχθη μία μάχη που τα είχε όλα, με τον Μαξ Φερστάπεν, πάντως, να κατακτά ακόμη μία νίκη.
Φάνηκε από την εκκίνηση ότι αυτός ο αγώνας θα ήταν ιδιαίτερος, καθώς αν εξαιρέσει κανείς τον Φερστάπεν, που, έτσι κι αλλιώς, είχε ανοιχτό δρόμο μπροστά του, πίσω επικράτησε το χάος. Στα αξιοσημείωτα είναι το διπλό προσπέρασμα του Φερνάντο Αλόνσο, που τον έφερε στην τρίτη θέση, την ώρα που ο Σέρχιο Πέρεζ έπεσε πολύ πίσω.
Όμως, μία γρήγορη δυνατή βροχή άλλαξε τα δεδομένα, με τους οδηγούς που μπήκαν πρώτοι απ’ όλους να αλλάξουν ελαστικά και να βάλουν τα ενδιάμεσα αμέσως να αποκτούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Έτσι, o Μεξικανός βρέθηκε οδηγός της κούρσας, την ώρα που ο Φερστάπεν με τον Αλόνσο έπεσαν πολύ πιο πίσω και έπρεπε, πλέον, να δώσουν μάχη για να αρχίσουν να κερδίζουν θέσεις. Είναι, βέβαια, γεγονός ότι εκτός από τον Ολλανδό και ο Ισπανός ήταν, σήμερα, ταχύτατος!
Το πρώτο… κύμα βροχής πέρασε και όλα έδειχναν να επανέρχονται σε μία «κανονικότητα», με τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes να μην ευνοείται καθόλου από αυτές τις αναταραχές και να πέφτει εκτός βαθμών, να μην μπορεί, μάλιστα, επουδενί, να διεκδικήσει μία θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Με τις Red Bull να έχουν κάνει το «1-2», με τους Φερστάπεν και Πέρεζ να οδηγούν την κούρσα, κατά σειρά, και τον Αλόνσο να είναι σταθερά τρίτος, φαινόταν ότι το μεγάλο δράμα είχε τελειώσει.
Και, ξαφνικά, επτά γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας, έπιασε νέα δυνατή βροχή και ο ένας μετά τον άλλον οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν και πάλι στα pits για να βάλουν ενδιάμεσα λάστιχα, κάτι που, απ’ ό,τι φάνηκε δεν αρκούσε, καθώς η βροχή δυνάμωνε ολοένα και περισσότερο.
Αυτό στοίχισε στον Πέρεζ, που είχε μία έξοδο στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με τον Αλόνσο να τον περνά, αμέσως προτού αποφασιστεί η διακοπή του αγώνα.
Μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν υπήρξε άλλο σημαντικό δράμα, αν και η μάχη Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον για την πέμπτη θέση ήταν εντυπωσιακή, με τον Ισπανό να παίζει, εντέλει, εξαιρετική άμυνα μέχρι το φινάλε.
Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε, ο Φερνάντο Αλόνσο δεύτερος και ο Πιέρ Γκασλί της Alpine έκανε τη μεγάλη έκπληξη και ήταν αυτός που έκλεισε το βάθρο, με τον Σέρχιο Πέρεζ, που είχε να αντιμετωπίσει και ποινή πέντε δευτερολέπτων, τέταρτο και τον Κάρλος Σάινθ πέμπτο.
Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Χάμιλτον (Mercedes), Νόρις (McLaren), Άλμπον (Williams), Πιάστρι (McLaren) και Οκόν (Alpine).
Μέσα σε παραλήρημα, λοιπόν, από τους Ολλανδούς στις εξέδρες, ο Φερστάπεν πέτυχε την ενδέκατη νίκη του σε δεκατρείς αγώνες, δείχνοντας, για ακόμη μία φορά. πως δεν επηρεάζεται από καμία συνθήκη ή δυσκολία που μπορεί να του προκύψει, καθώς, φυσικά, έχει και μακράν το καλύτερο μονοθέσιο.
Εκείνος, όμως, ο οποίος δίδαξε οδήγηση και στην Ολλανδία ήταν ο Αλόνσο, ο οποίος, σαν το παλιό καλό κρασί, πήρε και πάλι πραγματικά ό,τι μπορούσε και… άλλα τόσα από την Aston Martin του και, δικαίως, ανακηρύχθηκε οδηγός του αγώνα.
Κάνοντας, μάλιστα, και τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, ο Ισπανός πήρε 19 πόντους και όχι 18, για να εδραιωθεί στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος των οδηγών, ανεβάζοντας τη διαφορά του στο +12 από τον τέταρτο Χάμιλτον (168-156).
Φυσικά, πρώτος είναι ο Φερστάπεν, με 339 πόντους, και δεύτερος ο Πέρεζ με 201. Όσο για το πρωτάθλημα κατασκευαστών; H Red Bull είναι πρώτη με 540, η Mercedes δεύτερη με 255 και η Aston Martin τρίτη με 215!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.