Σπουδαία McLaren και στο Αζερμπαϊτζάν, κατάφερε να πάρει τη νίκη, διά του Όσκαρ Πιάστρι, ενώ τέταρτος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο teammate του και διεκδικητής του τίτλου, Λάντο Νόρις, ο οποίος εκκινούσε από τη 15η θέση.
Στην εκκίνηση, με τον Σαρλ Λεκλέρ να έχει την pole position, ήταν προφανές πως ούτε ο Όσκαρ Πιάστρι, αλλά ούτε και ο Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull θα τον άφηναν σε… χλωρό κλαρί να έχει ένα άνετο απόγευμα στο Μπακού. Αντ’ αυτού, όπως ήταν ευνόητο τον πίεσαν εξαρχής, κάνοντας σαφές ότι ήθελαν τη νίκη.
Ο Μονεγάσκος, ωστόσο, έδειξε να απορροφά σωστά την πίεση και, με τη μέση γόμα, με την οποία εκκίνησαν οι περισσότεροι εκ των οδηγών είχε ένα προβάδισμα, το οποίο, μάλιστα, ολοένα και αυξανόταν.
Την ίδια ώρα, ο αγώνας του Μαξ Φερστάπεν ήταν… σχετικά ήσυχος μέχρι τότε, ενώ ο Νόρις, που, επίσης, διεκδικεί το πρωτάθλημα των οδηγών, περνούσε τον έναν οδηγό μετά τον… άλλον, έχοντας επιλέξει για αρχή και τα σκληρά ελαστικά.
Έτσι, ο Βρετανός, που εκκινούσε από τη 15η θέση λόγω κίτρινης σημαίας στις κατατακτήριες δοκιμές, ανέβηκε μέχρι και την πέμπτη θέση του grid, όταν τα προπορευόμενα οχήματα άρχισαν να μπαίνουν το ένα μετά το άλλο στα pits, σε ένα χρονικό σημείο που κανείς δεν ήξερε αν και αυτά θα ακολουθούσαν την τακτική του ενός pit stop, όπως, δηλαδή, ο Βρετανός ή όχι.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο ήταν που άλλαξαν οι ισορροπίες στην κορυφή, καθώς ο Πιάστρι, ευνοούμενος από το undercut, είδε τη διαφορά του από τον Λεκλέρ να πέφτει κάτω από το δευτερόλεπτο, ενώ ήταν στα πέντε, με τα δεδομένα, όμως, τώρα, με τα σκληρά λάστιχα να είναι διαφορετική.
Ο Αυστραλός, και, γενικότερα η McLaren, «ευνοείτο» περισσότερο από τα σκληρά ελαστικά, γεγονός που έδωσε πια το δικαίωμα σε αυτόν να αρπάξει τον Μονεγάσκο πρωτοπόρο και να τον προσπεράσει, την ώρα που ο Πέρεζ παρέμενε τρίτος.
Εντέλει, φάνηκε πως κανείς δεν είχε διάθεση για δεύτερο pit stop, επομένως οι όποιες σκέψεις ότι όλο αυτό θα μπορούσε να ευνοεί τον Νόρις πήγαιναν «περίπατο».
Ο ίδιος, ωστόσο, μόλις βγήκε από τα pits, έδωσε τον αγώνα της ζωής του για να καταφέρει να φτάσει και να προσπεράσει τον Φερστάπεν, διότι ακόμη κι… ένας βαθμός μπορεί να φανεί εξόχως κρίσιμος για το τελικό ταμείο και την ανάδειξη του πρωταθλητή των οδηγών.
Ο Λεκλέρ προσπαθούσε πλείστες όσες φορές να ξανά-περάσει τον Πιάστρι, χωρίς, όμως, επιτυχία, αλλά η κούρσα στο Μπακού επεφύλασσε ένα ακόμη απρόοπτο, καθώς, ξαφνικά, λόγω φθοράς ελαστικών προφανώς, ο Μονεγάσκος άρχισε να χάνει έδαφός, με τον Πέρεζ να επιδιώκει να το εκμρταλλευτεί.
Ο Σάινθ, που ήταν επίσης πολύ κοντά, προσπέρασε τον Μεξικάνο, με τους δυο τους να τρακάρουν όταν ο οδηγός της Red Bull προσπάθησε να απαντήσει και τον αγώνα να ολοκληρώνεται με virtual safety car. Πρώτος ο Όσκαρ Πιάστρι, δεύτερος ο Σαρλ Λεκλέρ, που παρά τα όσα συνέβησαν, άντεξε, τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, τέταρτος ο Λάντο Νόρις της McLaren και πέμπτος ο Μαξ Φερστάπεν, τρις εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής.
Κάπως έτσι, η πρωτοπορία στους κατασκευαστές έχει αλλάξει πλέον χέρια, καθώς πρώτη είναι η McLaren με 476 πόντους και δεύτερη η Red Bull με 456.
Στους οδηγούς, ο Φερστάπεν ελαχιστοποίησε για ακόμη μία φορά τις απώλειές του, μετρώντας 313 πόντους, στο +59 από τον δεύτερο Νόρις, που έχει 254, όμως απομένουν ακόμη επτά αγώνες για το τέλος του εφετινού πρωταθλήματος, αλλά και τρία sprint races, πράγμα που σημαίνει ότι τα πάντα παραμένουν ρευστά!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.