Η αλήθεια είναι πως ελάχιστοι περίμεναν πως το Grand Prix της Αυστραλίας θα είχε την εξέλιξη που είχε και ότι ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari θα ήταν ο μεγάλος νικητής!
Ιδιαίτερα δε μετά και τις κατατακτήριες δοκιμές στη Μελβούρνη, όπου, παρά τις δυσκολίες που έδειχνε να έχει στα ελεύθερα δοκιμαστικά, ο Μαξ Φερστάπεν βρήκε το κάτι παραπάνω, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και πήρε την pole position, άπαντες πίστεψαν ότι οδηγοί και ομάδες οδηγούνταν σε ακόμη έναν αγώνα με… προδιαγεγραμμένο νικητή, όπως, δηλαδή, συμβαίνει κατά κόρον τα τελευταία χρόνια.
Θα έπρεπε, ίσως, να τους είχε υποψιάσει και το γεγονός ότι η Red Bull δεν έδειχναν να ήταν τόσο κυριαρχικές όσο τις άλλες φορές, επομένως κάτι τις… ενοχλούσε και φαινόταν ικανό, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, από το 2022 και εντεύθεν, που κυριαρχούν οι «ταύροι» διά του Φερστάπεν, να της στερήσουν τη νίκη.
Κανείς δεν ξέρει, βέβαια, τι θα γινόταν στον αγώνα, αν το αυτοκίνητο του Ολλανδού δεν αντιμετώπιζε το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπισε, με το να σπάσει, δηλαδή, ο κινητήρας του και να τον αναγκάσει στην πρώτη του εγκατάλειψη μετά το 2021, χρονιά, δηλαδή, στην οποία πανηγύρισε τον τίτλο, σε εκείνο το αλήστου μνήμης πρωτάθλημα οδηγών, απέναντι στον Λιούις Χάμιλτον.
Φυσικά, οι «ταύροι» μας έχουν αποδείξει όλο αυτό το διάστημα και μας το απέδειξαν και στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς, σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, πως παραμένουν το ίδιο… άπιαστες συγκριτικά με τους αντιπάλους τους.
Είναι το ίδιο κυριαρχικές, είναι το ίδιο αποτελεσματικές και παραμένουν, ακόμη και αν ο Φερστάπεν αναγκαστεί να εγκαταλείψει και τρεις ή και τέσσερις φορές ακόμη, το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση και του εφετινού τίτλου.
Άλλωστε, πέρυσι, ο Ολλανδός τερμάτισε με παραπάνω από τους διπλάσιους συγκριτικά με τη δεύτερη θέση, ενώ αντίστοιχη επίδοση είχε και η ομάδα του, όπερ σημαίνει ότι το χάντικαπ συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα είναι τεράστιο και πολύ δύσκολα θα φτάσει σε σημείο να εξαλειφθεί.
Πάντως, έχει ξεκινήσει μία έντονη φιλολογία γύρω από το τι θα συνέβαινε, αν ο Φερστάπεν δεν εγκατέλειπε. Και ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι ο Ολλανδός θα οδηγούταν σε ακόμη έναν… υγιεινό περίπατο, κάνοντας το τρία στα τρία, ο teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, έχει διαφορετική άποψη.
Υποστηρίζει δε ότι τόσο οι Ferrari όσο και οι McLaren ήταν, για κάποιον λόγο, πολύ πιο γρήγορες από τις Red Bull, συνολικά, στην Αυστραλία και ότι, έτσι κι αλλιώς, το πιθανότερο ήταν πως θα κέρδιζε ο Σάινθ στον συγκεκριμένο αγώνα.
Βέβαια, ο Πέρεζ, που πάντα είναι πιο αργός από τον Ολλανδό, μπορεί να έκανε αυτήν τη δήλωση και για να δικαιολογήσει τον εαυτό του και το γεγονός ότι το καλύτερο που πέτυχει, εν τη απουσία του ομόσταβλού του, ήταν να τερματίσει στην πέμπτη θέση.
Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι δυνατόν με ένα αποτέλεσμα να διαταραχθούν παγιωμένοι συσχετισμοί και, ουσιαστικά, το μόνο που διαφάνηκε είναι πως η «σκουντερία» έχει ένα προβάδισμα για τη δεύτερη θέση έναντι της McLaren.
Την ίδια ώρα, οι μεγάλες απογοητεύσεις της σεζόν, έως τώρα, είναι η Mercedes και η Aston Martin. Και αν ο Λιούις Χάμιλτον «ξεμπλέκει» από τη Mercedes του χρόνου, οπότε καλείται απλώς να κάνει υπομονή, τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα για τον Φερνάντο Αλόνσο και, γενικότερα, το μέλλον του στη Φόρμουλα 1...
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.