Από όταν πρωτοέγινε βασικός οδηγός της Φόρμουλα 1, το 2007, ο Λιούις Χάμιλτον κατέστησε σαφές ότι δεν επρόκειτο για μία… τυπική περίπτωση. Δεκαέξι χρόνια μετά, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους «πιλότους» όλων των εποχών!
Το 2007, ήταν, καταρχάς, η χρονιά που ο Φερνάντο Αλόνσο τάραξε τα νερά, καθώς άφησε τη Renault, παρά τους δύο συνεχόμενους τίτλους του με τη γαλλική ομάδα (2005, 2006), για να μεταγραφεί στη McLaren, όπου, μετά τη φυγή του Κίμι Ράικονεν για τη Ferrari, θα είχε ως teammate του τον… νεοφερμένο Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός αποδείχθηκε πολύ σκληρό καρύδι από το ξεκίνημα, καθώς μέτρησε τέσσερις νίκες και μάζεψε συνολικά 109 βαθμούς, με το φορμάτ βαθμολόγησης των οδηγών και των ομάδων να ήταν, τότε, εντελώς διαφορετικό, καθώς ο πρώτος έπαιρνε 10 πόντους και όχι 25 που παίρνει τώρα.
Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι ισοβάθμησε με τον σαφώς πιο έμπειρο Αλόνσο, όμως η επίδοσή του, για λίγο, δεν ήταν αρκετή, καθώς ο Ράικονεν, έχοντας κάνει, ίσως, τη… σωστότερη επιλογή στην καριέρα του, μάζεψε 110 πόντους με τη «σκουντερία» και ήταν αυτός που πανηγύρισε την κατάκτηση του τίτλου.
Σε κάθε περίπτωση, φυσικά, το πρωτάθλημα ήταν συναρπαστικό, καθώς οι τρεις οδηγοί πήγαιναν χέρι-χέρι μέχρι το φινάλε και ο οποιοσδήποτε εξ αυτών θα μπορούσε να είχε κατακτήσει το βαρύτιμο τρόπαιο, την ώρα που ιταλική ομάδα έπαιρνε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών!
Το 2008, το πρωτάθλημα ήταν, ίσως, ακόμη πιο συγκλονιστικό από αυτό του 2007, με τον Χάμιλτον να έχει, πλέον, ως ομόσταβλό του τον Χέικι Κοβαλάινεν, καθώς ο Αλόνσο επέστρεψε στη Renault, χωρίς, ωστόσο, να καταφέρει να ζήσει τις… δόξες του παρελθόντος.
Ο Βρετανός, στα είκοσι χρόνια του, ήταν και πάλι δυνατός! Μέσα στη διεκδίκηση του τίτλου μέχρι το φινάλε και, αυτήν τη φορά, με τον πλέον απίθανο τρόπο!
Ο Φελίπε Μάσα ήθελε τη νίκη και, ταυτόχρονα, να τερματίσει ο οδηγός της McLaren κάτω από την πέμπτη θέση, στο τελευταίο Grand Prix, το οποίο, μάλιστα, διεξαγόταν στη Βραζιλία. Και όταν ο Βραζιλιάνος αντίκριζε πρώτος την καρό σημαία νόμιζε πως ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής.
Εκείνη την ώρα, ο Χάμιλτον ήταν έκτος και έχανε τον τίτλο, όμως μία έξοδος του πέμπτου Τίμο Γκλοκ, στην τελευταία στροφή, του έδωσε τη δυνατότητα να προσπεράσει τον οδηγό της Toyota, να αρπάξει την πέμπτη θέση και να… κλέβει το πρωτάθλημα από τον Μάσα, σε μία εξέλιξη που ούτε ο... Άλφρεντ Χίτσκοκ δεν θα μπορούσε να σκεφτεί.
Ο Βρετανός έφτανε τους 98 πόντους, την ώρα που ο Μάσα, δεύτερος και απογοητευμένος, έπιασε τους 97, κέρδισε μπροστά στους συμπατριώτες του, αλλά αποχώρησε από το grid απογοητευμένος!
Μετά από μία χρονιά στην οποία κυριάρχησε η Brawn, η οποία, όμως, αποδείχθηκε πυροτέχνημα, με τον Τζένσον Μπάτον να πανηγυρίζει με άνεση την κατάκτηση του τίτλου, ήρθε η κυριαρχία της Red Bull, διά του Σεμπάστιαν Φέτελ, την ώρα που η McLaren δεν ήταν τόσο δυνατή, και μαζί της δεν ήταν δυνατός ούτε κι ο Χάμιλτον.
Το 2013, όμως, ο Βρετανός αποφάσισε να αλλάξει… παραστάσεις και να μεταγραφεί στη Mercedes, αναζητώντας ένα νέο κίνητρο στην καριέρα του και μία νέα πρόκληση!
Και το 2014, ήρθε η απόλυτη δικαίωση! Ο Χάμιλτον έσπασε την κυριαρχία του Φέτελ και της Red Bull και πανηγύρισε με τη Mercedes του την κατάκτηση του τροπαίου! Και αυτού, αλλά και του 2015, ενώ το 2016 έχασε το τρόπαιο από τον ομόσταβλό του, Νίκο Ρόσμπεργκ, για να πάρει, ωστόσο, τους τέσσερις επόμενους, από το 2017 μέχρι το 2020, φτάνοντας τους επτά συνολικά.
Το 2021, έχασε άλλον έναν τίτλο στο νήμα, τούτη τη φορά από τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ το 2022 δεν ήταν τόσο δυνατός και τερμάτισε έκτος!
Όπως και να ‘χει, με τους επτά παγκόσμιους τίτλους του έχει κερδίσει τον σεβασμό όλων των ανθρώπων του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος και, λογικά, θεωρείται ένας από τους καλύτερους οδηγούς, αν όχι ο καλύτερος οδηγός, όλων των εποχών!
Φέτος, πάντως, το μεγάλο του στοίχημα είναι να κερδίσει, έστω, έναν αγώνα, σε μία χρονιά στην οποία, και πάλι, η Red Bull είναι η απόλυτη κυρίαρχος, τη στιγμή που, όσον αφορά το Grand Prix της Ουγγαρίας, το ενδεχόμενο να καταφέρει να κερδίσει, εκεί, ο Βρετανός προσφέρεται σε απόδοση 15.00.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.