Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Φόρμουλα 1
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Αναβρασμός ενόψει της νέας χρονιάς!

Τα συμπεράσματά τους, λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη της σεζόν, θα έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν οδηγοί και ομάδες, στις επίσημες δοκιμές της Φόρμουλα 1 στο Μπαχρέιν.

Ζητείται άνθρωπος να τον… κοντράρει

Με τη φόρα που δείχνει να έχει από πέρυσι ο Μαξ Φερστάπεν, δείχνει ικανός να πανηγυρίσει την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, που θα είναι και ο τέταρτος συνεχόμενός του, για να ισοφαρίσει το ρεκόρ που είχε ο προκάτοχος της θέσης του στη Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Όπως, λοιπόν, την τετραετία 2010-2013 ο Γερμανός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο grid και, επί της ουσίας, αναζητούταν μία ομάδα η οποία θα μπορούσε να κοντράρει επάξια τους Αυστριακούς, έτσι και τώρα, την τετραετία 2021-2024, στο τιμόνι της ίδιας ομάδας, που διανύει μία δεύτερη περίοδο… δυναστείας, ένας άλλος Κεντροευρωπαίος, ο Ολλανδός Φερστάπεν, που έχει κατακτήσει ήδη τρεις τίτλους, είναι πλέον μεγάλο φαβορί και για τον τέταρτο.

Και αν στην περίοδο που ο Φέτελ μεσουρανούσε, υπήρχαν και δύο χρονιές που ο ανταγωνισμός ήταν έντονος από τη Ferrari του Φερνάντο Αλόνσο, για την περίοδο κυριαρχίας του Φερστάπεν, αν κανείς εξαιρέσει τον πραγματικά θριλερικό τρόπο με τον οποίο κατέκτησε το τρόπαιο το 2021, τα άλλα τρία έχουν έρθει, ή, εν πάση περιπτώσει, θα έρθουν με πολύ-πολύ μεγάλη άνεση.

Διότι, δεν χωράει, ίσως, αμφιβολία ότι αν οι «ταύροι» κάνουν το πολυπόθητο four-peat, δια χειρός του Ολλανδού, αυτό θα συμβεί ξανά με πολύ μεγάλη άνεση, όπως, εξάλλου, συνέβη πέρυσι και το three-peat, μία σεζόν στην οποία ο θρυλικός πια «πιλότος» κατέκτησε 19 νίκες σε σύνολο 22 αγώνων.

Η... σχεδόν λευκή πετσέτα της Ferrari

Από τις τρεις άλλες νίκες που… ξέφυγαν από τον Φερστάπεν, τις δύο τις κατέκτησε ο teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, ενώ μία μόνο πήγε σε άλλη ομάδα, τη Ferrari, με τον Κάρλος Σάινθ να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία.

Με άλλα λόγια, μία από τις ομάδες που φαινόταν, ίσως, ότι με πολλή δουλειά και κόπο θα μπορούσε να κοντράρει επάξια τους Αυστριακούς, αυτή ήταν η «σκουντερία», η οποία, όμως, φαίνεται πως, ρητά ή άρρητα, πετάει λευκή πετσέτα στην εφετινή μάχη, καθώς θέλει να επικεντρωθεί σε αυτήν του 2025, όταν θα έχει τον Λιούις Χάμιλτον σε ένα από τα δύο τιμόνια της.

Όλες οι αλλαγές που ετοιμάζουν, λοιπόν, στην ιταλική ομάδα αφορούν το 2025, μία χρονιά την οποία μάλλον ορίζουν από τώρα ως τη χρονιά της μεγάλης επιστροφής τους στην κορυφή. Το αν θα τους βγουν τα σχέδια, φυσικά, είναι άλλο θέμα, όμως εκεί ποντάρουν.

Ασφαλώς, αυτό δεν είναι κάτι που κανείς θα άκουγε από επίσημα χείλη και έτσι ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, τονίζει: «Το 2024 δεν είναι μεταβατικό έτος! Είναι πολύ σημαντική σεζόν για εμάς και είμαι απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτήν. Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος για να προετοιμάσεις κάτι είναι να κάνεις καλή δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε αφοσιωμένοι στο ‘24, θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο, θέλουμε να κερδίσουμε αγώνες, να συνεχίσουμε στον δρόμο που πήραμε το ‘23, και δεν θα σκεφτόμαστε καθόλου το 2025».

Μπορεί η Aston Martin;

Ένα από τα μεγάλα ερωτηματικά της σεζόν είναι, αναμφίβολα, και η Aston Martin, η οποία, πέρυσι, έδειξε δύο πρόσωπα μέσα στη σεζόν, ωστόσο, επί της ουσίας, ποτέ δεν κατάφερε να ήταν ανταγωνιστική ως προς τη Red Bull. Ο αρχικός σχεδιασμός της ομάδας, βέβαια, έκανε λόγο για κατάκτηση του πρωταθλήματος σε βάθος τριετίας.

Ο Φερνάντο Αλόνσο, δις παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Renault (2005, 2006), που αγωνίζεται για την Aston Martin από πέρυσι, τόνισε από την πλευρά του: «Πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι σε αυτό το χρονικό σημείο της σεζόν. Νομίζω πως είδαμε και πέρσι πως η Ferrari τελείωσε πολύ δυνατά τη χρονιά, πετυχαίνοντας ορισμένες pole positions. Η McLaren έκανε επίσης ένα τεράστιο άλμα μέσα στη χρονιά και πλησίασε τη Red Bull σε λίγους αγώνες. Οπότε, ας δούμε τι θα γίνει. Πιστεύω ότι αρχικά πρέπει να είμαστε σταθερά μέσα στους βαθμούς, να μαχόμαστε για το βάθρο, όπως πέρσι, και έπειτα, θα ήταν υπέροχο να πετυχαίναμε αυτή την πρώτη νίκη με τα πράσινα για την Aston Martin. Ελπίζω να είμαι ακόμα στο βάθρο τη στιγμή εκείνη. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε ένα βήμα τη φορά. Οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές, υπάρχουν τέσσερις ή πέντε ομάδες μέσα σε δύο-τρία δέκατα του δευτερολέπτου φέτος, βάζω στοίχημα. Έτσι, για δύο-τρία δέκατα είτε θα μάχεσαι για το βάθρο είτε θα είσαι εκτός δεκάδας. Πρέπει να είμαστε πολύ αφοσιωμένοι σε αυτό».

Πολλά θα ξεκαθαρίσουν το τριήμερο 21 – 23 Φεβρουαρίου, στις επίσημες δοκιμές του Μπαχρέιν, τη στιγμή που το ενδεχόμενο να είναι ο Λάντο Νόρις της McLaren αυτός που θα κάνει, του χρόνου, τη μεγάλη έκπληξη και να θα κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών της Φόρμουλα 1 για το 2024 προσφέρεται σε απόδοση 13.00.

Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.