Πολλά είναι τα στοιχήματα του νέου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με τους οδηγούς και τις ομάδες να μπαίνουν σιγά-σιγά στην τελική ευθεία για την έναρξη του νέου πρωταθλήματος.
Επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Μία με τη McLaren και έξι με τη Mercedes είναι ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος στα 40 έτη του αναζητάει νέα κίνητρα προκειμένου να συνεχίσει να αγωνίζεται στο υψηλότατο δυνατό επίπεδο στη Φόρμουλα 1 και, κάπως έτσι, του προέκυψε η Ferrari.
Η «σκουντερία», η οποία, από την πλευρά της, έχει να κατακτήσει τον τίτλο από το 2007, όταν παγκόσμιος πρωταθλητής στέφθηκε ο Κίμι Ράικονεν, προσπερνώντας σε μία μάχη για τρεις τους Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο, ψάχνει, επιτέλους, έναν τρόπο να νικήσει τον ανταγωνισμό, αλλά και τον κακό εαυτό της, καθώς είναι γεγονός ότι, τα τελευταία χρόνια, έχουν υπάρξει πλείστες όσες φορές κατά τις οποίες έχει… αδικήσει μόνο της τον τρόπο δουλειάς των ανθρώπων της.
Εν πάση περιπτώσει, στο πρόσωπο του πολύπειρου οδηγού, λοιπόν, που κλήθηκε, χωρίς κανείς να καταλάβει πλήρως γιατί αυτόν και όχι τον Σαρλ Λεκλέρ, να αντικαταστήσει τον Κάρλος Σάινθ, σε μία στιγμή που και ο ίδιος ζητούσε μία νέα πρόκληση στην καριέρα του.
Τι καλύτερο, λοιπόν, από έναν τίτλο με την ιστορική Ferrari, που αν έρθει, θα είναι και ο όγδοος της καριέρας του, κάτι που θα τον φέρει πάνω από τον θρυλικό Μίκαελ Σουμάχερ στη σχετική λίστα!
Αναμφίβολα, το κίνητρό του τα τελευταία χρόνια στη Mercedes, μετά και τον αλήστου μνήμης τρόπο με τον οποίο έχασε το πρωτάθλημα του 2021 από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, είχε μειωθεί, καθώς έβλεπε ότι δεν είχε πια το μονοθέσιο που θα του επέτρεπε να διεκδικεί πρωτιά και νίκες.
Εξ ου και οι Ιταλοί τονίζουν ότι είναι ιδιαίτερα χαρούμενος με το νέο περιβάλλον που βρίσκει στη Ferrari και, σίγουρα, αναζωογονημένος.
Ο ανταγωνισμός, πάντως, θα είναι πολύ-πολύ μεγάλος και εφέτος, κάτι που φάνηκε, άλλωστε, και από τον τρόπο με τον οποίο εξελίχθηκε το δεύτερο μισό του περσινού πρωταθλήματος. Μπορεί ο Φερστάπεν να κατέκτησε τον τίτλο, για τέταρτη συνεχή χρονιά, όμως η επιτυχία του αυτή βασίστηκε στο εντυπωσιακό πρώτο κομμάτι που έκανε μαζί με τη Red Bull του, αφού στο δεύτερο μισό τόσο η McLaren όσο και η Ferrari παρουσίασαν πολύ εξελιγμένα μονοθέσια, με αποτέλεσμα να αρχίσουν να μειώνουν τη διαφορά, με τους οδηγούς τους, Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι και Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ, αντίστοιχα, να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό.
Έτσι, οι «ταύροι» που δεν έπαιρναν καμία απολύτως βοήθεια από τον Σέρχιο Πέρεζ, έχασαν το πρωτάθλημα κατασκευαστών, το οποίο, εντέλει, κατέληξε στη McLaren, την ώρα που στο πρωτάθλημα των οδηγών ήταν η ικανότητα του Ολλανδού και το πείσμα του που τον βοήθησαν να παραμείνει στην κορυφή.
Σε ό,τι αφορά τον Νόρις, από πλευράς McLaren, ήταν αυτός που διεκδίκησε, περισσότερο από κάθε άλλον, το πρωτάθλημα, δεν είχε, όμως, το κάτι… παραπάνω που χρειαζόταν για να τα καταφέρει. Εφέτος, όμως, καθώς λέγεται, η βρετανική ομάδα είναι διατεθειμένη να μπει δυνατά στη μάχη από νωρίς, πράγμα που λογικά θα βοηθήσει και τον ίδιο, αλλά και τον ομόσταβλό του, Πιάστρι.
Φεύγοντας από τη Ferrari, ο Κάρλος Σάινθ δεν άργησε να βρει νέο… στέκι. Πολλές και αξιόλογες προτάσεις είχε στα χέρια του, όμως διάλεξε αυτήν που του άρεσε περισσότερο, πιστεύοντας ότι στη Williams, το πρόσωπό του θα δει επιτέλους την εμπιστοσύνη που του αξίζει και ο ίδιος θα μπορέσει να λάμψει!
Για την ώρα, του αρκεί, σίγουρα, η αίσθηση ότι μάλλον είναι μία από τις ομάδες που θα παρουσιαστούν βελτιωμένες σε σχέση με πέρυσι!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.