Οδηγοί και ομάδες ετοιμάζονται για ακόμη ένα απαιτητικό Grand Prix της Φόρμουλα 1, με απώτερο στόχο τους να επιστρέψουν στις θετικές εμφανίσεις, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό για τα δεδομένα του καθενός.
Από την πρώτη στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε στο grid ήταν σαφές ότι δεν πρόκειται για μία απλή περίπτωση οδηγού. Ο Μαξ Φερστάπεν, ταλαντούχος, εκρηκτικός, έτοιμος, ανά πάσα στιγμή, να δώσει μάχες για την πρώτη θέση, φτάνοντας τον εαυτό του, το αυτοκίνητό του, αλλά και τους αντιπάλους του στα όριά τους.
Αυτό ήταν ήταν κάτι που φάνηκε καταρχάς το 2021, στις αλήστου μνήμης μάχες του κόντρα στον Λιούις Χάμιλτον, με τους δυο τους να διεκδικούν τον τίτλο του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου Grand Prix, με τον Ολλανδό εντέλει να χαμογελάει, στον πρώτο από τους τρεις συνολικά παγκόσμιους τίτλους που θα κατακτούσε μέχρι σήμερα.
Οι δυο τους έπαιζαν συνέχεια με τη… νομιμότητα και τους κανόνες των αγώνων, χωρίς, πολλές φορές, να τιμωρούνται όπως θα έπρεπε για τις παρατυπίες τους, διότι η κόντρα τους ήταν τόσο συγκλονιστική που κανείς δεν ήθελε να παρέμβει σε αυτήν… «εξώ-αγωνιστικά».
Την περασμένη Κυριακή, ο Φερστάπεν, που πιέζεται μετά από πάρα πολλούς μήνες, καθώς ο ανταγωνισμός πια είναι εκεί και υπάρχει, με τη McLaren να πρωτοστατεί σε αυτόν, εξώθησε, επί της ουσίας, τον Λάντο Νόρις στο να τρακάρουν οι δυο τους και ενώ ο αγώνας του Βρετανού καταστράφηκε, ο ίδιος κατάφερε να τερματίσει και στην πέμπτη θέση!
Και ακριβώς το γεγονός ότι δεν τιμωρήθηκε ποτέ όπως θα έπρεπε το 2021, με αποτέλεσμα τώρα να νιώθει ότι έχει «ασυλία», είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, σύμφωνα με τον διευθυντή της McLaren, Αντρέα Στέλα, ο οποίος, όπως και όλοι οι φίλοι και οι φίλες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ήταν εκνευρισμένος με τη συμπεριφορά του εν ενεργεία πρωταθλητή μετά το Grand Prix της Αυστρίας.
Από την πλευρά του, εκείνος απαντάει: «Τα έχω γραμμένα όλα αυτά, γυρίζω στο σπίτι μου και ζω τη ζωή μου. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κρατήσω τη σχέση μου με τον Λάντο, διότι είμαστε καλοί φίλοι. Μετά τον αγώνα είπα ότι έπρεπε να αφήσουμε τα πράγματα να καλμάρουν, διότι τα συναισθήματα ήταν έντονα, και έτσι μιλήσαμε αμέσως τη Δευτέρα και νομίζω ότι φτάσαμε στο συμπέρασμα ότι απολαύσαμε αυτή τη μάχη μας. Είδαμε και οι δύο το συμβάν, και ήταν μια μικρή και ανόητη επαφή, που όμως είχε μεγάλες επιπτώσεις και για τους δύο μας. Λίγο περισσότερο για τον Λάντο, με τον τρόπο που εξελίχθηκε το δικό του κλατάρισμα».
Η αλήθεια είναι ότι δεν πάνε και… πολλοί αγώνες από τότε που η Ferrari γέμιζε με ελπίδα τους φίλους της με την ανταγωνιστικότητά της στην «Ίμολα», αλλά και με τη νίκη διά του Σαρλ Λεκλέρ στο Μονακό, όμως, από εκείνο το σημείο και έπειτα φαίνεται σαν να έχει γίνει ένα τεράστιο πισωγύρισμα, αδικαιολόγητο για κάποιους, καθώς στα Grand Prix του Καναδά, της Ισπανίας και της Αυστρίας, η «σκουντερία» δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστική.
Και αν και στο «Σίλβερστόουν» οι άνθρωποί της τονίζουν ότι καθώς πρόκειται για μια πολύ γρήγορη πίστα, δεν ελπίζουν σε κάτι σημαντικό, δεν είναι διατεθειμένοι να αφήσουν τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει να πάει χαμένη. Θα προσπαθήσουν, αρχικά, να κλείσουν την ψαλίδα από τις Red Bull και McLaren, για να εξαπολύσουν την αντεπίθεσή τους με φόντο το δεύτερο μισό της σεζόν.
Η Aston Martin δεν έχει καταφέρει να είναι το ίδιο ανταγωνιστική όσο ήταν πέρυσι, όπου συχνά-πυκνά βρισκόταν ακόμη και στο βάθρο, με τον Φερνάντο Αλόνσο να κάνει εκπληκτικό πρωτάθλημα, κυρίως στο πρώτο μισό, ωστόσο στη βρετανική ομάδα δεν παύουν να ελπίζουν πως η κατάσταση θα αλλάξει.
Έτσι, προχώρησαν σε μία σημαντική κίνηση, με την απόκτηση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Mercedes, Άντι Κάουελ, που ήταν και αυτός που έκανε τη γερμανική ομάδα απόλυτη κυρίαρχο της Φόρμουλα 1 από το 2014 έως το 2021.
Σε ό,τι αφορά, βέβαια, το τώρα, φαίνεται πως η Aston Martin δεν έχει πολλές πιθανότητες να τα πάει καλά ούτε στο «Σιλβερστόουν»…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.