Το τέλειο αυτοκίνητο. Ο τέλειος οδηγός. Οι τέλειοι μηχανοδηγοί. Η τέλεια ομάδα! Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε άλλη μία νίκη στο εφετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, με τη Red Bull να φτάνει, έτσι, στο εντυπωσιακό 12/12!
Και να σκεφτεί κανείς ότι στην pole position του Ουγγαρόρινγκ βρισκόταν ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, ο οποίος, στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, ήταν μόλις τρία δέκατα πιο ταχύς από τον Ολλανδό, αλλά αυτό του αρκούσε για να βρεθεί στην πρώτη σειρά του grid, με τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή ακριβώς δίπλα του.
Στην τρίτη και στην τέταρτη θέση εκκινούσαν οι δύο McLaren, με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, αντίστοιχα, πράγμα που σήμαινε ότι η δυναμική που είχαν επιδείξει πριν από δύο εβδομάδες στο Σίλβερστοουν δεν ήταν… πυροτέχνημα.
Ο Γκουάνου Ζου της Alfa Romeo ήταν η μία ακόμη μεγάλη έκπληξη, καθώς εκκίνησε πέμπτος, έκτος ο Σατρλ Λεκλέρ, έβδομος ο Βάλτερι Μπότας, με την άλλη Alfa Romeo, ενώ στην όγδοη θέση βρισκόταν ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin, η οποία ολοένα και υποχωρεί, έπειτα από το εξαιρετικό ξεκίνημά της στη σεζόν.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, αλλά ο Χάμιλτον είχε πολύ άσχημη αντίδραση, με αποτέλεσμα να τον περάσει όχι απλώς ο Φερστάπεν, αλλά και ο Νόρις με τον Πιάστρι, για να βρεθεί, εντέλει, ο Βρετανός στην τέταρτη θέση, την ώρα που οι δυο Alfa Romeo συγκρούστηκαν μεταξύ τους και βγήκαν εκτός δεκάδας.
Από τη στιγμή που έπιασε κορυφή, ήταν φανερό πως ο Φερστάπεν, για ακόμη ένα Grand Prix, δεν θα είχε αντίπαλο, αύξανε συνεχώς τη διαφορά του από τις McLaren που τον ακολουθούσαν, με τον Χάμιλτον να προσπαθούσε και αυτός να μείνει κοντά, αλλά η απογοήτευσή του από την άσχημη εκκίνηση που είχε ήταν ολοφάνερη.
Ο teammate του, Τζορτζ Ράσελ, είχε καταφέρει να μπει στη δεκάδα, και, μάλιστα, τον απειλούσε, με τον ίδιο να βρίσκεται σε θέση να πρέπει να δώσει μάχη και με τις Ferrari, οι οποίες, στο ξεκίνημα του αγώνα, φαίνονταν πολύ δυνατές.
Την ίδια ώρα, ο Σέρχιο Πέρεζ άρχισε να κερδίζει τη μία θέση πίσω από την άλλη, στοχεύοντας, πλέον, ξεκάθαρα στην κατάκτηση μίας θέσης στο βάθρο.
Με τα πολλά, με τον Φερστάπεν, ασφαλώς, να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία και τον Νόρις να είναι δεύτερος, ο Μεξικανός ολοκλήρωσε τον αγώνα τρίτος, εξέλιξη που τον οδήγησε και στο να ψηφιστεί από τους φαν της Φόρμουλα 1 ως ο «οδηγός της ημέρας».
Τέταρτος, τελικά, ο Χάμιλτον, πέμπτος ο Πιάστρι, έκτος ο Ράσελ, έβδομος ο Λεκλέρ και όγδοος ο Σάινθ, με τον Αλόνσο να είναι ένατος και τον ομόσταβλό του στην Aston Martin, Λανς Στρολ να κλείνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Το σίγουρο είναι πως ο Φερστάπεν θα κατακτήσει και τον εφετινό τίτλο του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, με τη Red Bull να κάνει το νταμπλ, καθώς ακόμη και αν ο Ολλανδός, ή και η αυστριακή ομάδα, δεν κερδίσει κανέναν από τους εναπομείναντες αγώνες, η διαφορά που έχει δημιουργηθεί είναι τόσο μεγάλη που δεν ανατρέπεται.
Πιο συγκεκριμένα, ο Φερστάπεν μετράει 281 πόντους, με τον Πέρεζ να είναι δεύτερος στους 171 και τον Αλόνσο τρίτος στους 139, με τον Χάμιλτον, όμως, να έχει πλησιάσει, πλέον, πάρα πολύ, στους 133.
Στους κατασκευαστές, η Red Bull μετράει 452 πόντους, η Mercedes 223, η Aston Martin 184, η Ferrari 167 και η McLaren 87.
Non-stop πάει η Φόρμουλα 1, με το Grand Prix του Βελγίου να διεξάγεται το τριήμερο 28 – 30 Ιουλίου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies