Η Φόρμουλα 1 επιστρέφει το προσεχές τριήμερο με το Grand Prix του Καναδά, όπου οι οδηγοί και οι ομάδες θα τεστάρουν, για ακόμη μία φορά, τις δυνατότητές τους.
Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως απαοδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.
Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.
Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.
Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 287 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τους Mercedes να ακολουθεί στους 152, ενώ τρίτη είναι η Aston Martin, με 134, με τη Ferrari τέταρτη στους 100.
Σε ό,τι αφορά, δε, το πρωτάθλημα των οδηγών, προηγείται ο Φερστάπεν με 170 πόντους, ακολουθεί ο Πέρεζ με 117, ενώ τρίτος είναι ο Φερνάντο Αλόνσο με 99 πόντους, πράγμα που σημαίνει ότι ο Ολλανδός, δις παγκόσμιος πρωταθλητής, έχει βάλει πλώρη για το three-peat.
Αν κάτι, πάντως, φαίνεται να αλλάζει, σε σχέση με το ξεκίνημα της εφετινής χρονιάς, είναι το ότι η Mercedes παρουσιάζεται βελτιωμένη, γεγονός που αποδείχθηκε και στο Grand Prix της Βαρκελώνης, όπου οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, μπροστά από τον τέταρτο Πέρεζ!
Κάπως έτσι, λοιπόν, τα «ασημί βέλη» έχουν καταφέρει να ανέβουν μέχρι και τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών και δείχνουν ικανοί να διεκδικήσουν ακόμη και νίκες, στο προσεχές χρονικό διάστημα, με το ενδεχόμενο να είναι ο Χάμιλτον αυτός που θα αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία στον Καναδά να προσφέρεται σε απόδοση 12.00.
Από εκεί και πέρα, σταθερά καλά πατάει στο εφετινό πρωτάθλημα η Aston Martin, η οποία, κυρίως, με τον Αλόνσο, αποτελεί την έκπληξη της εφετινής χρονιάς, με τον Ισπανό να έχει βάλει ως στόχο του να κατακτήσει έστω μία νίκη, εφέτος, αλλά και να διεκδικήσει του χρόνου το πρωτάθλημα!
Τέλος, όσον αφορά τη Ferrari, φαίνεται πως είναι… ανεπίδεκτη μαθήσεως, δεν έχει επιδείξει την παραμικρή βελτίωση σε σχέση με πέρυσι και, παρά το γεγονός ότι, συχνά-πυκνά, είναι, όντως, γρήγορη, παραμένει αναξιόπιστη, προβληματίζοντας τους πολυάριθμους ανθρώπους που την υποστηρίζουν σε ολόκληρο τον κόσμο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies