Άψογη, ασφαλής, αξιόπιστη και, πάνω απ’ όλα, γρήγορη! Η Red Bull έχει φτιαχτεί για να αποτελεί ένα αυτοκίνητο παντός καιρού, η λογική λέει πως όσο περνάει ο καιρός, θα πλησιάζει και προς το κλείδωμα του τίτλου.
Και ενώ η Aston Martin, η Mercedes και η Ferrari ελπίζουν, σε κάθε Grand Prix, ότι η κατάσταση μπορεί να αλλάξει, αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει ούτε αυτήν την εβδομάδα, τουλάχιστον με βάση την πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμαστικών του αγώνα, η οποία, πάντως, πάντα είναι ενδεικτική ως προς το τι αναμένεται να ακολουθήσει.
Στη δεύτερη δοκιμή της Παρασκευής, λόγου χάρη, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος, με τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari να ακολουθεί και την έκπληξη να έρχεται από τις Williams, με τους Αλεξάντερ Άλμπον και Λόγκαν Σάρτζεντ της Williams να τερματίζουν στην τρίτη και την πέμπτη θέση αντίστοιχα.
Χαμηλά οι Mercedes με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον στη δωδέκατη και τη δέκατη πέμπτη θέση, αλλά και οι Aston Martin, με έκτο τον Λανς Στρολ και δέκατο τον Φερνάντο Αλόνσο.
Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως αποδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.
Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.
Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.
Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 377 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τον Μεξικανό, πάντως, στα τελευταία Grand Prix, να μην παρουσιάζεται το ίδιο δυνατός όπως στα πρώτα, πληρώνοντας, κυρίως, τις πολύ άσχημες επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές, τη στιγμή που το ενδεχόμενο να είναι αυτός που θα εγκαταλείψει πρώτος στον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας προσφέρεται σε απόδοση 29.00.
Όσο για τη δεύτερη θέση; Εκεί είναι που γίνεται η πραγματική μάχη, καθώς η Mercedes μετράει 178 πόντους, αλλά από κοντά βρίσκεται και η Aston Martin, στους 175, με τον Φερνάντο Αλόνσο να εντυπωσιάζει, καθώς έχει πάρει τους 131 από αυτούς.
Όπως, με άλλα λόγια, αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, φαίνεται πως η αυστριακή ομάδα πολύ δύσκολα θα έχει ανταγωνισμό, μέχρι το τέλος της σεζόν, όμως τόσο η Aston Martin όσο και η Mercedes, αλλά ίσως και η Ferrari μπορούν να βάλουν τις βάσεις για να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον τίτλο το 2024.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.